fotlover
נשלט

איזור
מרכז
גיל
58
מצב משפחתי
גרוש
מי אני
אדם מן השורה בחיי היומ יום, בעל עמוד שדרה ובתפקיד ניהולי.
אני כאן כדי למצוא בת זוג שולטת. משחקי השליטה הם תבלין מופלא שמעצים ומאדירים את הנפש. לגעת וללטף, לחייך ולנשק, ללקק ולהביט, להרגיש ולתת. מחפש ולא מתייאש את האחת.
השקפות על עולם השליטה
Sweet dreams are made of this Who am I to disagree I travel the world and the seven seas Everybody's looking for something Some of them want to use you Some of them want to get used by you Some of them want to abuse you Some of them want to be abused
גבולות
מי שמעז ושואל שאלה הוא הססן וטיפש לכמה דקות, אך מי שאינו מעז כלל ושואל נותר פחדן וטיפש לנצח... הגבולות מתרחבים יחד עם פעימות הלב, אצלי כך לפחות ((: החיים אינם נמדדים במספר הנשימות אותן אנו נושמים אלא במספר הפעמים שנשימתנו נעתקה. חד משמעי, לא לילדים, לא לחיות, לא דם, לא לסמים, כן לחיים, כן לאהבה, כן לתעוזה! כן לשפיות ובמיוחד לשפיעות.
חדשות
והיה בהגיע שעתך ללכת, כי תיפול ותיבול כעלה בשלכת ולהמשיך לא תוכל עוד הלאה תיקרא לעמוד לפני בית דין של מעלה אז מוטב שתדע בעוד יום מה צפוי לך אחרת, תעמוד לך בראש חפוי ולכן שם לא ישאלו אם צברת הון רב או אם נפלת כגיבור בקרב, לא אם צדיק או רשע היית שאלה אחת ישאלוך בלבד, אם לפני מותך חיית! לכל החכמולוגים והחכמולוגיות, תנוחו, אני יודע שכותבים באנגלית Footlover רק שהניק הזה תפוס )):
תאריך עדכון
17 בדצמ׳ 2017
תאריך הצטרפות
19 במאי 2006
  שלחי הודעה