סוס בלי שם

מודעה
בת זוג שרוצה להיות מלכה - לא רק סשן
בעקבות פוסט ומודעה שקראתי, החלטתי לפרסם בלוח. אני רווק, בן 44 מהמרכז, מאד עצמאי ביום יום, ומעוניין להכיר מישהי רצינית למערכת יחסים בה השליטה תהיה בידיה. איך ועד כמה? מניח שהזמן יגלה לנו.... ? אני מדגיש: לא מעניין אותי סשן חד פעמי, וגם לא מפגשים אקראיים בין אם תדירים ובין אם נדירים, מעניינת אותי מערכת יחסים אמיתית עם רגשות ותלות. להיות בן זוג שהוא גם עבד (ולא רק שמתחשק לי) להיות עבד שהוא גם בן זוג (ולשמוח על כך מאד)
מין / מגדר
גבר
מצב משפחתי
רווק
מי אני
אני סוס, בלי שם. מעוניין להכיר מישהי שתקשור לי רסן ומושכות, שתמשוך ימינה ושמאלה, מעלה ומטה. שתמשוך ותהדק על מנת שאאט ואעצור, שתשחרר ותצליף כדי שאמהר ואדהר. ולכשתנוח, תקשור אותי לוו קבוע בקיר, על מנת שלא אטעה ואחשוב שאני חופשי. שאחכה ואחכה, ואשמח שהנה היא אלי חזרה. סוס הוא רק משל לחיה ששואפת לחופש אבל נשלטת. אני רוצה להיות עבד, בלי חופש ובלי זכויות, להיות שם בשבילך גם כשלא יתחשק לי. לכבד, לפחד, לשרת, לעבוד, לנקות, ולעשות הכל, כל מה שרק תחליטי. לא רוצה שתשאלי לרצוני ולא שתדאגי לנוחיותי. עשי בי מה שתרצי, מתי שתרצי. מסנג'ר:
השקפות על עולם השליטה
שליטה אמיתית היא שליטה מלאה, לא לשעה. השתעבדות אמיתית היא ויתור על זכויות. אני יכול לרצות, אבל לא אעז לבקש. אני העבד שלך, רכושך - מה ששלי - שלך!
גבולות
גבולות נועדו על מנת שישברו אותם. הרי בכל פעם שתחצי גבול, תרמסי את כבודי שוב, ותראי לי שאין לי ממש זכות לבקש, ולבטח לא לקבוע ולדרוש.
תאריך עדכון
12 באפר׳ 2020
תאריך הצטרפות
15 בספט׳ 2006
  שלחי הודעה