jחץ מהנץ

מצב משפחתי
גרוש/ה
מי אני
אוהב את החיים הסוערים במתח גבוה על הקצה. נהנה ללכת על הגבולות, לעקוף אותם, לחצות אותם, לדגדג אותם, לדחוף אותם,להתגרות בהם ולהתעמת איתם. לנוע מקצה לקצה, בין אש לקרח. במהירות של פאררי ולא להתעייף.

מבט חד של נץ תוקפני, האוהב לשלוח חץ ארסי עם הרבה אהבה, שחודר מבעד לכל הקליפות אל שורשי הנפש הכבולה בשרשראות של קלישאות חבוטות ותדמיות מדומות.

מןגן בשריון מפלדה המגן על קונכיה רכה, אוהב להתגרות באנשי האתמול שהטירוף של היום מבלבל אותם ועל אחת כמה וכמה מתקשים להבין את אנשי המחר.
אוהב לשלוט על החיים ולא רק לזרום איתם באופן מקרי.
.
חי עם חברתי היפהפיה בת ה 26, במערכת יחסים ונילית ואהבה בוערת, ופתוחים לחוות חוויות מסקרנות.

מעוניינים להכיר נשלטת, שמחפשת אי סוער ושליו מוגן ונאצל, שתהי מוכנה לעשות הכל כדי להיות חלק ממנו ולרקוד על פי השרביט של קול סמכותי, איטי, מלכותי, לא ממהר בשביל אף אחד, שתסחוף אותך למקומות רחוקים ולהקשבה מאוהבת ומבט חד של נץ שיאלץ אותך להתכופף לתוך אותו בור שחור תודעתי ששם את מרגישה את נפשך בוערת בווליום מצמרררר.
השקפות על עולם השליטה
המשך ישיר וטבעי של חיים ונילים סוערים וקיצונים. ולא עולם אחר.
סקס חזק זה להתחבר למקומות הכי אפלים בנפש. ולכן ההנאות הכי גדולות באים מהאברים הכי מזוהמים בגוף האדם.
החיים מוגבלים בזמן אבל בעלי פוטנציאל אין סופי לחוות חוויות שונות מגוונות ולא שגרתיות. נפש האדם היא תרכובת אין סופית של סתירות.
גבולות
בודקים תוך כדי תנועה.
חדשות
כשהתחלתי לקרוא את הכלוב, גיליתי עולם מדהים, עולם שמבטל לגמרי את כל הגבולות ההגיונים והמקובלים, עולם של פנטזיות רחוקות בלתי ניתנות להסבר ולהבנה, כניסה למקומות אפלים המסתתרים בשורש של נפש האדם, מתחת לכל הקליפות של השכל והמצפון.
תאריך עדכון
13 ביוני 2007
תאריך הצטרפות
5 באפר׳ 2007
  שלחי הודעה