The Hunter
שולט

מודעה
הנשלטת שלי אוהבת גם נשים
זוג מעוניינים בנשלטת. שולט ונשלטת דו מינית מנוסה מאזור המרכז, מעוניינים בנשלטת (45-55), אדיבה, מנומסת, כנועה וצייתנית, ניסיון לא הכרחי. חשוב לנו שתהי בעלת רצון עז לרצות ולשרת את הנשלטת ואת האדון, בכל דרך הנראית לנשלטת ולאדונה. לטעמנו, אין דבר מעורר יותר מאשר תשוקה, בכל מערכת יחסים שלא תהיה, מה שנכון כפליים למערכת יחסים בדסמית. אנו מעוניינים בראש ובראשונה להכיר, לחוש את התשוקה, את ההשתוקקות, ואת הצורך הבוער, הבלתי נשלט.
איזור
מרכז
גיל
61
מי אני
חוקר בדסמ, מיניות, נשמה, אהבה..
השקפות על עולם השליטה
שליטה משמעה לנתב את הנשלטת למקומות שהיא משתוקקת אליהם בתת הכרתה, ולא יכולה להגיע אליהם בעצמה.

בעולם הבדסמי, השפחה המושלמת יכולה להיות מאהבת כמו שהמאהבת המושלמת יכולה להיות שפחה. המאהבת/שפחה היא אישה עצמאית, חכמה, בוגרת, לא בהכרח צעירה, אישה בטוחה בעצמה, מאתגרת, מביטה קדימה בגאווה, לא מתפשרת על מה שהיא רוצה לעצמה. אישה שקיבלה החלטה לא רגילה, משהו שטרם עשתה – להיות שפחה, ללכת בעקבות הלב שלה, ללכת אחרי אדונה. ללא תנאי ובהתמסרות טוטאלית.

מאהבת שלעולם לא תשפיל את עיניה, תדיר תשאל את עצמה את השאלות הקשות ביותר ותחשוב על מקומה במערכת היחסים. מאידך שפחה פסיבית, תציית לכל גחמה של אדונה, תשים בו את מבטחה בעיניים עצומות, באופן הכי מוחלט, עד כדי ביטול עצמה. מאהבת ושפחה שנותנת את עצמה, נותנת מעצמה, את כל כולה.. מרצון ואהבה. על ארבע, בראש מורם.

השולט, צריך לדעת את אהובתו / שפחתו בכל המובנים, להכיר את נימי נפשה, ללמוד את רצונותיה ומאווייה. יחד עם זאת, צריך שתהיה לו היכולת לנתב את שניהם למקומות חדשים ומסעירים. שליטה רגועה מתוך כוח ועוצמה פנימית (לא באלימות ולא בגסות רוח).
גבולות
הצלפה, מותירה טביעת יד
לעומתה, מילה נאמרת..
מטביעה חותמה בנשמה.
חדשות
הסיפורים שאני כותב, מבוססים על אפיזודות שבחלקן קרו, גם לי, אפיזודות שאני לוקח למחוזות הדמיון שלי. ללא גבולות.
תאריך עדכון
6 באוק׳ 2023
תאריך הצטרפות
29 במאי 2007
  שלחי הודעה