gady70
אחר

איזור
ירושלים והסביבה
גיל
48
מצב משפחתי
רווק
מי אני
בן 42, 1.78, ירושלים. אוהב בני אדם, נהנה מכל רגע בחיים. נראה טוב, אקדמאי, מאוד מורכב. לא סטנדרטי, שונא עדריות, כן ואמיתי, דמיון מפותח... מלא באהבה.
השקפות על עולם השליטה
נמשך רק לנשים מבוגרות. השליטה בעניי היא רק תבלין לאהבה. יכול להכנע לבת זוג שאני אוהב, או לפרטנרית לאחר שהכרנו מספיק כדי למצוא חן אחד בעיני השני, ולהרגיש ביטחון וזרימה בקשר. קודם חיבוק, אח"ך סגידה. לא יכול להנות מכניעה לאישה שלא מכיר, אין טעם בסגידה ללא אהבה...אוהב שליטה מנטאלית. הכל עובד דרך המוח. מתחבר לנשים אנטיליגנטיות. אוהב חינוך אנגלי, פטיש חזק לכפות רגליים. 
 ואח"כ אפשר גם לצחוק על הכל, ביחד. כי סה"כ, אנחנו יצורים מורכבים עם צרכים מצחיקים קריצה.
בריא בנפשי, דוגל בחברות, כבוד הדדי ויחס שוויוני, נהנה להיות נשלט אך ורק במיטה, או כמשחק מקדים לצורך גירוי. בשגרה היום יומית, הכל רגיל.
חיבור של עבד למלכה ולהפך, הוא חיבור הדדי ושוויוני. עבד משקיע למילוי צרכיה של המלכה, כשהוא מתאמץ לשרת ולספק. והמלכה משקיעה למילוי צרכי העבד, כשהיא יוזמת הכנעות והשפלות. לא מאמין ביחסים שצד אחד משקיע ונותן, והצד השני רק מקבל. כשאוהבים, משקיעים אחד בשביל השני.
גבולות
סימנים, פומביות
חדשות
אשמח להכיר לכל מטרה משותפת, מהתכתבות, עד לקשר משמעותי, מישהי בוגרת, חכמה . אנטיליגנציה היא הכלי הכי חשוב בהתגברות משותפת על קשיים ומכשולים, במיוחד כשהחיים מורכבים כל כך.
לינקים אהובים(1)
לינקים אהובים(2)
תאריך עדכון
1 באוק׳ 2018
תאריך הצטרפות
19 ביוני 2007
  שלחי הודעה