pain lover
נשלט

איזור
מרכז
גיל
40
מי אני
אני גבר בן 36 בעל מבנה גוף מלא. מראה גברי, לא שעיר במיוחד וחלק במקומות הנכונים.
עבד עם ראש קינקי ופתוח, מחפש לפנק אדון שולט בוגר (40+)
מתחבר מאוד לעולם ה-BDSM גם מעבר למין.
פטיש קשה לנוזלי גוף - זרע, שתן, יריקות, זיעה.

מדליק אותי:
- השפלות - מכל סוג
- סתירות - חזקות או מפתיעות
- יריקות - לפרצוף או ישירות לפה
- הצלפות קשות ללא יכולת לזוז, להתנגד או לצעוק (גאג)
- משחקי נשימה (רק עם אדון שאני בוטח בו 100%)
- water sports - שתן. בכל זמן ובכל חור.
- משחקים אנאליים - חזק וכואב. כשאני קשור והפה חסום.
- לפנק את האדון - deep throat ליקוק ביצים וליקוק חור (רק נקי)

http://bdsmtest.org/r/jtJ8fWgK
השקפות על עולם השליטה
בשבילי עולם השליטה או יותר נכון מסירת השליטה בידי אדון הוא ההפך הגמור מהעולם האמיתי שלי - סוג של בריחה לעולם של פנטזיות שהם ממש אני אבל לא אני במציאות. מצטער שזה כזה מבלבל. אבל כל הנושא בילבל אותי לחלוטין, למה אני אוהב שמכאיבים לי? יורקים עלי? משתינים עלי ובתוכי? מה לא בסדר אצלי?
עוד דבר מוזר הוא שבעולם ה״אמיתי״ אני אוהב נשים. בעוד שבעולם השליטה, נשים שולטות פחות עושות לי את זה.
מוזר לי שגבר מוצץ לי אבל אין לי בעיה למצוץ. בקיצור מבלבל.
אז לקח כמה שנים אבל אני חי בסדר עם המוזרות הדואליות הזו שלי. אני לא אגדיל ואומר שישנן 2 אישיות שחיות אצלי בראש כי א׳ זה לא נכון וב׳ אני לא סכיזופרן.
התשובה שלי לעצמי היא שהעולם האמיתי הוא העולם בוא אני חי ובעוד שעולם השליטה הוא עולם שבו אני מגשים פנטזיות.
אני לא יכול להיות רק באחד העולמות כי שניהם חלק ממני וגורלי לחיות בינהם. באיזון.
מצטער על החפירה קצת נסחפתי אז אסיים בפירוט על הפנטזיות שלי, ולו רק לשם ההנאה שלי מלחשוב עליהן:

- האדון עוטף אותי בניילון נצמד, העיניים מכוסות וגם האף, אני נושם רק מהפה. מנסה לנשום, כי הזין שלך עמוק בגרון שלי. אני נאבק לנשום, מסית את הראש ומקבל סתירה בתגובה. עכשיו הביצים שלך מעלי. אני מרגיש אותן בשפתי ומתחיל ללקק. אתה יושב לי על הפנים, החור שלך סותם לי את הפה. האויר שלי המועט שלי מגיע רק כשאני מצליח לספק אותך וללקק אותך טוב מסביב ובתוך החור. כשנמאס לך הזין נכנס שוב לגרון, הפעם עם מטרה. הזרע שלך מתפשט לי בגרון ואני מחכה לפקודה ״תבלע״.

- האדון דוחף לי פלאג לחור. זה כואב אבל לא נורא. אני מוצץ לך את הכלי והחור שלי מתרחב. הזין יוצא לי מהפה ומוחלף בגאג. הידיים נקשרות ואתה מצליף בי עם שוט בגוף, בתחת, בזיין עד שהאדמומיות מתפשטת לה. הפלאג יוצא מהחור ומחליף את הגאג בפה שלי. החור שלי מקבל פלאג גדול וממשיך להתרחב. הפלאג יוצא מהפה ואני מלקק לך את התחת.
כשהחור שלי מוכן גם היד שלך מוכנה, הגאג חוזר לפה והפיסט נכנס לי עמוק וכואב. איזה כאבים אבל מי ישמע אותי צורח עם הגאג הזה. דמעות בעניים מרוב כאב אבל לך לא אכפת אתה ממשיך לזיין אותי עם אגרוף עד שאני נרגע. האגרוף יוצא לו ואני אומר בקול רועד תודה ומרגיש זרם חם מתפשט מבפנים. הפכת את התחת שלי למשתנה. פלאג גדול נכנס כדי לשמור על המתנה שלך בפנים. אתה עומד מולי עם ז נוטף שתן ודוחף לי אותו לפה. אתה גומר לי בפה ואני בולע הכל. התחת כואב מרוב לחץ ואני רץ לשירותים, הפלאג יוצא ואני יושב, כמו בחורה, משתין מהתחת את המתנה שלך. איזו הקלה. אבל אז אתה מגיע עם מבט חמור סבר ״לא הרשתי לך לבזבז את המתנה שלי, עכשיו שים את הראש בתוך האסלה ותחבק אותה״ אני מבצע ואתה אוזק את הידיים שלי מאחורי האסלה. אתה יוצא ומכבה את האור. עכשיו שקט וחשוך, ורק הריח מרמז שהלילה אבלה מול המתנה שלך ואולי אזכה בעוד מתנות בהמשך.
גבולות
דם/סימנים קבועים
חרא
מדיקל
פומבי
תאריך עדכון
13 באוג׳ 2019
תאריך הצטרפות
5 באוג׳ 2007
  שלחי הודעה