Mister Sir
שולט

מודעה
דרושה ליידי איכותית עם אישיות
... שזקוקה להיות חזירת עטינים אנאלית, למערכת יחסים ארוכת טווח של שליטה והשפלה.
איזור
מרכז
גיל
56
מצב משפחתי
נשוי
מי אני
משכיל, איכותי מאד, גבוה, נאה, חזק, ישר, משתף, מנוסה, איש שיחה, דומיננטי, אכפתי ורגיש, דואג, יציב, שקול, סולידי ודיסקרטי.  רך מבחוץ: עטוף ברגש, בחום, באינטימיות, ובתור נשוי - בלא מעט זהירות. צריך להרגיש. לא ממהר להקצין. בכלל לא ממהר: אם זו לא את, זו תהיה אחרת. לא מנסה להרשים אותך. לא מנסה לתמרן אותך. לומד אותך. שולט בליבה ובלב. ב- DNA. ברובד הכי עמוק ובסיסי שלי. מגיל צעיר מאד. ממוקד שליטה והשפלה. קשירה ודברים אחרים הם בשבילי רק אמצעי לממש. לא רואה באקסטרים מטרה. משתמש כבד בשדיים (כן, מעדיף עטינים אבל גם שדיים). ובתחת: אנאלי. מאד אנאלי.  ובעצם בכל מה שנשי ואפשר לשעבד. היו לי מספר נשלטות. אהבתי אותן. מאד. כמה שאפשר. מונוגמי בחיים הווניליים, ומונוגמי בעולם השליטה. תתרגלי לקונספט. לוקח זמן להיפתח. צריך להיות בטוח במי ובמה שאת. אוהב מוזיקה.
השקפות על עולם השליטה
חזק ממני. אם לא היה חזק ממני, לא הייתי כאן. תהליך של היכרות ולמידה הדדית, למידת הצרכים, האחד של השניה. אני מאמין באינטימיות, בבניית קשר עמוק וארוך-טווח שאין בו הפרדה בין מנטלי לפיזי. אם את שלי - אני שלך. תמיד בעדיפות נמוכה יותר מאשר משפחה, עבודה והחיים הוניליים.
גבולות
לא לפי סדר חשיבות: עישון. דם. צפרדע - נשים מקרקרות, בלתי מגובשות וקשקשניות. כינים - או כל דבר אחר שקשור לניקיון. למשל אם צואה זה הקטע שלך. דבר(ת) - אם דיסקרטיות לא חשובה לך כמו שהיא חשובה לי. ערוב - אם את הרוב את לא עושה, ומחפשת שולט שיתיישר לפי הקבעונות שלך בתקווה שפעם ... ברד - סיליקון. גם מפחד לפוצץ, גם מעדיף טבעי. מוכנה לקחת את הסיכון? ארבה - אם "ארבה" שולטים כבר השתמשו בך, ואת קונוסרית של טכניקות BDSM אקזוטיות נדירות. חושך - אם את צריכה להתחבא, כי את לא מאמינה שמישהו יכול להימשך אלייך. בחורות - גברים (כולל לשעבר, או לעתיד, או בגוף אישה, או בנפשם), אפילו אם הם "נורא נשיים" ו"נורא נשלטים". אפילו אם ה-gender fluid שלך נזל כרגע ל"אשה". או שיש לך XY, או שלא. אמינות. אם אני לא אוכל לסמוך עלייך...  יציבות. אני עוגן. בית. עיר מקלט. מחפש דומה. תמונה משנות התשעים, גם אם זו ממש ממש את, לא מעוררת אמון. אותו דבר לגבי גיל: גם אם זה גיל שאת משתמשת בו כבר כמה שנים, או ש"הוא יותר מתאים לך פיזית מאשר כרונולוגית...". ועוד אחד: לא חולק את השפחה שלי. בעל לא נחשב.
חדשות

לא דווקא חדשות. בדרך כלל אני לא פונה. יש כאלה שנוטות לפרש לא נכון את עצם הפנייה. אז את יכולה לפנות. אני אוהב את אלה שמספיק בטוחות בעצמן, בנשיותן ובמה שהן זקוקות להיות, כדי לפנות. אם מתאים לך, את יכולה לפנות אלי ל- whisky.xpresso בג'ימייל.
מצד שני, אם הפרופיל שלך ריק או ריקני - אל תפני.

אני צריך אותך חכמה, מקסימה, שנונה, מלאת חיים, נאה לפחות בעיניי, מינית, רצינית שרוצה ומרגישה דברים לפחות כמוני, שיודעת לזרום, ללמוד, להשקיע בקשר שבו את תהיי שלי, כנועה וכפופה וכרועה, לשימושי ותעני לצרכיי, ובאותה נשימה תדעי ותרגישי שגם אני שם עבורך.
מעדיף אותך נשואה, מלאה וגבוהה יחסית, עם שדיים נדיבים ומוכנה, בת 30-59.
אם בגבולות שלך מופיע "זרע", "חדירה", "השפלות" וכאלה - בהצלחה בהמשך דרכך.
ניסיתי:
- ילדות נלהבות. מפתה אבל לא. מעדיף נשים מיושבות. יציבות. חלון ההזדמנויות מתחיל מגיל 30.
- (רק) מזוכיסטיות. צריך גם מערכת יחסים, גם שליטה. גם השפלה. גם סקס. סדקים בצלעות זה לא הקטע שלי.
- אגואיסטיות. מצטער, זה צריך להיות הדדי.
- נשלטות "מקצועיות". אם אני (עוד) לא מרגיש, כל ה"אדוני" והטקסים ו"התואר במדעי ה- BDSM" הם חסרי משמעות.
- דיכאון. מבאס. מחפש שמחת חיים. שאוכל להגיד You make lovin' fun.
- טייקריות (takers). לא מספיק להיות נשלטת. חייבת להיות giver.

חדשות טובות: מה שגבר רוצה - גבר לוקח.
אם אין כימיה, זה לא יהיה. זה עלול לכאוב לי. אפילו מאד. אבל - It wasn't meant to be.
כן, ועוד משהו עקרוני: אם נתקדם, בשלב מסוים אני אבקש ממך תמונה שלא תחשוף אותך. את השדיים אולי כן, אבל אותך לא. נא להתנהג בהתאם.
ולנודניק שחושב שבפרופיל שלי "לא כתוב שום דבר על גברים" (ו"במקרה" הוא מחפש שולט), אין שום קונסטלציה שבה יש לי אינטראקציה מינית עם גבר!

תאריך עדכון
16 במאי 2022
תאריך הצטרפות
14 באוג׳ 2007
  שלחי הודעה