שפוט קינקי
נשלט

גיל
55
מצב משפחתי
נשוי
מי אני
משחקים שובבים :-)
ספנקינג,מקלחות זהב, קשירות, לשרת עם עוד פאסיבי => אקטיבי
לא ממוקם אבל נייד

אוהב לקבל חוקן: מים, קולה, חלב והכי הרבה... שתן
לשרת גברים, נשים, זוגות
השקפות על עולם השליטה
your wish is ma command
גבולות
בלי סיכות/דם, SCAT, CBT רק מין מוגן
חדשות
פוסט מס 1
לפני כמה זמן הכרתי את עמוס, הוא שלט עלי מהרגע הראשון וידעתי שאני אעשה כל מה שהוא רק ירצה,

הוא רצה לקחת אותי לחוף געש בשבת בבוקר, היה קשה לארגן את זה מבחינת זמן פנוי אבל הצלחתי להסתדר, הוא אסף אותי מהמקום הרגיל ונסענו לים, הוא הרגיש שאני במתח ואמר לי להרגע ושלא יקרה כלום שאני לא ארצה. קצת נרגעתי.

הגענו לחוף, החננו את הרכב וירדנו לחוף, הלכנו לאזור שלא היו בו אנשים ובדרך ראיתי שייש גם כמה נודיסטים. עברנו ליד זוג שהשתזפו בעירום ואחרי 5 מר' עמוס נעצר ופרס את השמיכה. הוא הוריד את החולצה ואמר לי להתפשט לגמרי. אמרתי לו שזה מלחיץ אותי אבל הוא אמר שזה גם חוף נודיסטים ולא לבלבל לו את המוח: להתפשט ולשכב על השמיכה. לא היתה לי ברירה. נשכבתי על הבטן והוא התיישב לידי.

הוא אמר לי להוציא את הספריי הגנה והשפריץ לי על הגב וכל הגוף והתחיל למרוח את הקרם על הגוף שלי, זה היה נעים. אז הוא אמר לי לפסק את התחת שלי כי הוא לא רוצה שהתחת ישרף, הייתי במבוכה אבל גם מהופנט מהמגע שלו, פיסקתי את התחת עם הידים והוא התיז את החומר הגנה ישר לחור התחת שלי, זה היה קר נורא וישר התכווצתי, הוא ציחקק והכניס את היד שלו בין הישבנים והתחיל לעסות את הקרם הגנה לתוך התחת שלי ואז הכניס אצבע ומרח אותי בקרם הגנה בתוך התחת.

שמעתי צחוקים מהצד השני, הסתובבתי וראיתי את הזוג שהשתזף בעירום מסתכל עלינו וצוחק.

הם שאלו אותנו מה נשמע, עמוס ענה שהכל מצוין והם מוזמנים להצטרף. ניסיתי להגיד משהו אבל הוא בדיוק דחף עוד אצבע לתוך התחת שלי ואני השתתקתי, אחד מהם בא והתיישב מהצד השני שלי מאוד צמוד והשני התיישב בדיוק מולי שהזין שלו 5 סמ' מהפנים שלי.

הוא שאל את עמוס מי אני ועמוס ענה שאני השרמוטה שלו, ואז הוא שאל את עמוס אם אפשר להשתמש בי קצת, עמוס צחק ואמר שבכיף. ישר הרגשתי את היד של הבחור שישב לידי מתקדמת לחור שלי והוא הכניס אצבע נוספת לתחת שלי, השני תפס אותי בראש ואמר לי להכניס מיד את הזין שלו לפה שלי הוא שהוא יתן לי סטירה רצחנית, פתחתי את הפה והוא דחף את הזין שלו לפה שלי, הזין שלו התחיל להתקשח ואני התחלתי למצוץ אותו כאשר הוא מלטף לי את הראש.

אחרי כמה דקות הוא שאל את עמוס אם אפשר לקחת אותי למים ועמוס הסכים מיד, הוא הוציא את הזין שלו מהפה שלי והלך להפתעתי ללבוש בגד ים, עמוס הוציא את ה 2 אצבעות שלו מהתחת שלי והחבר הנוסף משך אותי לקום ולקח אותי עם האצבע שלו בתוך התחת שלי לים וככה נכנסנו לים כאשר החבר שלו לבוש בגד יד מצטרף אלינו.

הגענו לעומק שהמים הגיעו למותנים והם נעצרו ועטפו אותי מקדימה ומאחורה. מיד הרגשתי שעוד אצבע נכנסת לי לתחת, הבחור עם הבגד ים הוציא קונדום מכיס הבגד ים ונתן לבחור שמאחורי, הוא הוציא את האצבעות, הלביש את הקונדום במים והתחיל לזיין אותי. אחרי כמה דקות עמוס הצטרף וצחק כאשר ראה מה קורה. אבל הגלים הפריעו נורא ואז הבחור שהיה מולי הציע לעמוס לעלות למכונית כי יש לו פה סיטרואן ברלינגו ואפשר לזיין אתי בנוחות בתא המטען. עמוס הסכים ויצאנו מהים.



ביציאה ניסיתי להגיד משהו לעמוס אבל הבחור עם האוטו דחף לי כמה אצבעות לפה ולא יכולתי להוציא מילה.

הגענו למגבות והתלבשנו, הלכנו אחרי הזוג הזה והגענו לרכב שלו אחרי הליכה של 5 דק' כאשר אני רואה שאנשים רואים שאני הולך עם אגרוף של מישהו אחר בפה מצביעים וצוחקים. נורא נעלבתי.



הגענו לברלינגו, הוא פתח את הדלתות האחוריות ואמר לי להיכנס, נכנסתי עם עמוס והחבר השני ואז הוא אמר שהוא יזיז את הרכ למקום מבודד יותר. הוא נכנס לאוטו, הפעיל מזגן ומוזיקה ונסע 2 דקות לאזור שלא היו בו מכוניות.. ברגע שהוא נעצר עמוס והחבר השני התנפלו עלי ובשניות הורידו לי את החולצה והבגד ים והתחילו לדחוף לי אצבעות לתחת. פתאום הדלת האחורית נפתחה והבחור עם הרכב הצטרף. הוא בא מולי ונתן לי הוראה להשלים את המציצה מהחוף, ישר התחלתי למצוץ לו, מישהו מאחור התחיל לזיין אותי, לא ידעתי מי, אחרי כמה דקות הם התחלפו וזה כבר לא היה משנה כי ברור ששניהם זיינו אותי, הם התחלפו עם הבחור שהיה מולי וככה זיינו אותי הרבה זמן, פתאום איזה פלאפון צילצל, מישהו ענה ואמר שהם לא בחוף והם בברלינגו וסיים את השיחה, הם הפסיקו לזיין אותי, השכיבו אותי על הבטן והתחילו ביחד לתת לי ספנקינג, זה היה קצב מטורף ומאוד כאב לי אבל לא הצלחתי להוציא מילה.

פתאום הדלת של האוטו נפתחה, ושני אנשים אמרו לבחור עם האוטו שהם באו להגיד שלום, הם ישר ראה אותי והתחילו לצחוק אבל אני התחננתי להפסקה. אחד מהחדשים הפך אותי על הגב והתיישב לי על החזה, השני הרים לי את הרגליים והתחיל לזיין אותי. זה שמעלי נתן לי סטירה קטנה ואז עם היד השניה עוד סתירה וככה בקצב מהיר בלי סוף סטירות קטנות, איבדתי כל שליטה על עצמי, פשוט ריחפתי מחוץ לגוף שלי. הוא ראה שמשהו קורה איתי, הפסיק את הסטירות ודחף את הזיין שלו לפה שלי, הוא פימפמם אותי כמה דקות ואז הוציא את הזין והשפריץ לי זרע על כל הפנים, גם האחרים התחילו לגמור לי על הפנים, הייתי כולי מרוח בזרע, הם אמרו לי לצאת מהרכב כדי שישטפו אותי, יצאתי החוצה ואז הם התחילו להשתין עלי ולצחוק, אני בכיתי, עמוס נתן לי בקבוק מים מינרלים ושטפתי את עצמי. הוא אמר לי להתלבש ושחוזרים, הם החליפו בינהם טלפונים....
תאריך עדכון
13 בספט׳ 2013
תאריך הצטרפות
26 באוק׳ 2007
  שלחי הודעה