emerald
נשלטת

איזור
מרכז
גיל
41
מצב משפחתי
רווקה
מי אני
***לא לגברים!!!***

ביסקסואלית, קווירית ופמיניסטית (ועוד קללות כהנה וכהנה). אני אינטליגנטית, מעניינת, רגישה ועם המון תחומי ענין שאשמח לחלוק עם מי שמעוניינת* :)

מחפשת בעיקר קשר מיני (לא שוללת דברים אחרים, אבל לא מחפשת כרגע) עם נשים וג'נדרקווירז בלבד (זוגות - לעתים נדירות. אפשר לנסות, אבל אני לא מבטיחה כלום). אוהבת סקס מהמם שמלא בתקשורת, כנות, כבוד לגבולות, חקירה משותפת, רגישות אחת לשניה, ומלא כרבולים אחר כך. מאוד אוהבת כאב, מאוד אוהבת אינטנסיביות, ודברים אחרים. סאבספייס זה הדבר הכי טוב בעולם.
נקודות בונוס לאנשות שאפשר לדבר איתן גם מחוץ למיטה :)

(* למשל: גיקית. פוליטיקה רדיקלית. אקטיביסטית. אקדמית. מדיה. אינטרנט. יוגה. אקרו-יוגה. אמנות. יצירה. פירסינגס. קעקועים. ועוד ועוד.)
השקפות על עולם השליטה
מורכבת ומלאת ניואנסים, אבל בכללי, בדס"מ זה הדבר הכי לוהט בחיים.
גבולות

***לא לגברים***

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!מה פאקינג לא ברור ב"לא לגברים?" לא. זה לא. זה אומר לא. לא אולי, לא"תשלח הודעה ואז נדבר". לא כלום. זה אומר עוף מפה. זה אומר פאקינג תכבד את הגבולות שאני מציבה. ובכלל, איזה מן דום או סאב או מה-שלא-יהיה אתה אם אפילו את הדבר הסופר בסיסי הזה אתה לא מסוגל לכבד?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

***לאאאאאא*** לגבריםםםםםםם***

יותר דיסקליימרים מגבולות, אבל שיהיה. מעבר לדברים הרגילים (דם, הפרשות, וגו') -
* אני לא משתפת פעולה עם בגידות של גברים בנשים. אם יש גבר שהוא חלק מהדינמיקה והוא בוגד במישהי, אני לא יכולה לקחת בזה חלק.
* אני לא מגלחת שיער גוף (בכלל), וזה לא הולך להשתנות
* אני טבעונית ומשחקת רק עם אביזרים ללא מרכיבים מן החי
* יש לי PTSD, זה אומר שיש סיכוי לטריגרים וכו'. הכל בסדר, אני יודעת איך להתמודד.

חדשות
נגמר לי המנוי, אבל אפשר לחפש אותי במייל - shedate.sucks(at)gmail.com. אם שלחתי לך הודעה, זה אומר שאני מעוניינת, או לכל הפחות מתעניינת :)
תאריך עדכון
29 באוק׳ 2019
תאריך הצטרפות
12 במרץ 2008
  שלחי הודעה