OrgDen
שולטת

איזור
ירושלים והסביבה
גיל
44
מצב משפחתי
גרושה
מי אני
אוהבת גברים, מכבדת אותם ולעיתים מעריצה. אוהבת דברים שמרגשים כל ילדה קטנה: בית שחי של גבר עם כל הפרומונים הנכונים, ללכת ברחוב מחובקת ביצור גבוה ושרירי, הטיפה הזאת בתוך התחתונים שאומרת שהוא לא גמר כל כך הרבה זמן עד שהוא מתחיל לטפטף עצמונית; לראות נטפליקס ביחד, אפילו שכבר צפית בפרק הזה כשהוא נמנם.

מה אני מחפשת:
1. גיל וחיצוניות פחות משנים לי. להפתעתי הנסיון הראה שגם לא מה כתוב בסוגריים ליד הכינוי.
2. מה שקריטי לי זה אדם רגיש וחכם שכותב ומדבר נפלא. זה לאו דווקא אומר כנוע או חסר אגו, אבל -- בעצם, מה יש להסביר. אם אתה כזה אתה יודע.
3. מה שעוד חשוב זה יכולת לבוא פתוח, לרצות ללמוד משהו, להיות בעל תוכן כך שאני אוכל ללמוד ממך. קשה לי עם תיאטרליות, מניירות שנלמדו בכלוב, וקיבעון מחשבתי.
4. נימוס ואיכפתיות כלפי אחרים. אם גם אתה נטרף מאנשים שעושים רוורס לתוך אין כניסה כדי לחנות באדום-לבן, מצועקים לתוך הנייד במקומות ציבוריים כשנעלבים אם מעירים להם, נראה לי שנבין זו את זה.
5. עכשיו כשאני חושבת על זה -- מי שעונה על הסעיפים הקודמים יודע שהוא כזה -- מי שלא, לא קורא את המילים האלו וממילא ישלח לי הודעת קופי פייסט. אז הסעיפים הקודמים הם נטו עידוד לאדם רגיש ובעל תוכן: אני חושקת בך, בוא.
6. אני מחפשת שיחה טובה שיכולה להפוך למפגש נעים ומהנה, שיכול להוביל למערכת יחסים משמעותית. אם אתה פתוח לדברים האלו, ובסדר הזה -- אתה האיש.
7. אני אוהבת, לא חיכוך וכפייה, אלא שיתוף פעולה כדי לבנות משהו ביחד. ואם אתה גם כזה, ועונה על הסעיפים הקודמים, אני זקוקה פה לעזרתך.
8. הנה העזרה: תעזור לי למצוא אותך בין כל האדומות. אני רוצה שתדע שהדברים להלן לא באים מתוך סנוביות. כל פרופיל נקבי בכלוב, גם אם הוא ריק לגמרי, יקבל עשרות פניות ביום. זו פאשלה תכנונית של האתר בעיני, בפלטפורמות אחרות יודעים לסנן מראש את המציקים. אבל פה, כדי שניפגש, צריך לשתף פעולה. כוסברה.
9. הנה מה שחשבתי עליו: כשאתה כותב לי, ספר לי מי אתה, תפרט. לא אומרת לך מה לכתוב, אבל תמיד מעניין לי יותר מול הפנימיות שלך, ולא מול נסיבות חייך האישיות, המקצועיות או המיניות. עוד טריק שראיתי אצל מישהי אחרת ובא לי לבדוק אם הוא עובד: רק כדי להקל עלי לראות מי קרא ומי לא, ולא להצטרך להכנס לכל הודעה ולהתאכזב, בוא נעשה משחק כזה: תכתוב בכותרת רק את המילה האחרונה בסעיף הקודם. עכשיו מי שקרא יודע להמשיך לסעיף הבא, ואילו מי רק מרפרף יאלץ לקרוא ציטוט מהספר ההוא של אורוול: אם ברצונך לדמיין את העתיד, חשוב על מגף הדורך על פני אדם -- לנצח.
10. בגלל נסיבות חיי המקצועיות, אין תמונות שלי אונליין ואני לא מחליפה אותן עם זרים (גם ממך לא אבקש). אני מבינה שחיצוניות חשובה לאנשים מסויימים ומכבדת. אני יכולה להגיד לך שאני גבוהה יחסית (1.78), שאני קצת רזה מדי, שיש לי חזה גדול אבל תחת קטן להכעיס, שאני סוג של צ'רי-בלונד, אולי יותר לכיוון הצ'רי, ושאני לא מגלחת את הכוס. מקווה שעזרתי :)

פרופיל כאדם: אוהבת לחבק.
השקפות על עולם השליטה
לפעמים זה דיסנילנד באביב, ולפעמים הסופרלנד באוגוסט בשבת בצהריים.
תאריך עדכון
28 ביולי 2018
תאריך הצטרפות
12 בספט׳ 2008
  שלחי הודעה