Baby Bear
נשלט

איזור
מרכז
גיל
38
מצב משפחתי
רווק
מי אני
אני רגיש ועדין, בעל אינטליגנציה ריגשית גבוהה, יש לי אינטואיציה טובה, יש בי הרבה ניגודים אני מתחבר לדת,  לבורא עולם למסורת ואני לא דתי עדיין ( למה עדיין כי זה  חלק בלתי נפרד ממני משהו שמגיל קטן נמצא אצלי בפנים).
שכולם היו הולכים למסיבות כיתה אני הייתי הולך לבית כנסת עד היום וגם לשיעורי תורה...
אני מתחבר לסגנון מוזיקה של פעם, אני מאוד אוהב טלנובלות וקומדיות רומנטיות, מצד שני אני מגיל קטן מתחבר לעולם הזה גם משהו שנמצא בתוכי המון שנים שרק בשנים האחרונות אני משלים עם כל הצדדים שלי.
לא הכל שחור או לבן מצד אחד אני אוהב להיות בחברת אנשים ומצד שני לפעמים בא לי את השקט ולבד שלי, אני בעיקר אוהב את הים המקום הכי מרגיע, אני מתחבר לדמיון מודרך ומדיטציות,  אני רואה לנפש של האדם, יש לי לב ענק וממש טוב ומכיל, אני מתמקד בדברים קטנים ולפעמים נראה כמו מבט מוזר שבוחן.
אני לא מפסיק לחשוב לשנייה, אין לי רגע של מנוחה מרוב שאני צולל לתוך תוכי ומנתח כל דבר יש לי קשיי קשב וריכוז,  אני אתן את כל כולי בשביל אנשים שאני אוהב, אני משתדל לשמור על הרגש לפעמים אני מתרגש יותר מידי...
השקפות על עולם השליטה
אני נשלט. זה עוד התחיל מגיל ממש קטן אני זוכר שאני נמשכתי לזה... אבל יותר נמשכתי לגובה ולגודל ולחוזק של הבנות ככל שהבחורה הייתה יותר גבוהה/גדולה/ חזקה ככה נמשכתי יותר אך כעבור הזמן גבהתי וגדלתי  גם אני אז ככה שקשה לי למצוא בחורה גבוהה/גדולה ממני כן אני בחור די גדול...
יש לי פטיש שאני מאוד אוהב ומתחבר אליו "אינפנטליזם"  להיות תינוק עם מוצץ חיתול, אוכל לתינוקות,  אפילו לקבל עונש לקבל מכות בישבן זה לא סתם משחק בשבילי,  זה נותן לי להוציא את מי שאני באמת החוצה ולהיות אני.  אני מאוד  מאוד נמשך lift and carry שהבחורה מרימה את הגבר.
מושך אותי מאוד ניוש וסטראפאון (בקיצור והרשימה עוד מלאה 🤣) הייתי עם כמה מלכות בעבר פעמים בודדות ככה שאין לי ממש נסיון עשיר  בעולם אך תמיד היה ותמיד תהיה לי משיכה לעולם הזה.  לשולטת שלי אתן את כל כולי כל עוד היא תחייך ויהיה לה טוב אני עשיתי את שלי העיקר שתרגיש הכי טוב שאפשר במחיצתי יש לי יכולת הכלה גבוהה ויכולת הקשבה גבוהה ומקבל את האחר והשונה ממני יש בי סבלנות וסובלנות.
גבולות
ילדים, צואה, דם, אנשים נודניקים, וולגריות
לינקים אהובים(1)
לינקים אהובים(2)
לינקים אהובים(3)
תאריך עדכון
28 ביולי 2018
תאריך הצטרפות
18 בפבר׳ 2009
  שלחי הודעה