LoBen16

מין / מגדר
גבר
איזור
צפון
גיל
67
מצב משפחתי
גרוש
מי אני
"לו היה כסף בידי, הייתי יורד אל שוק העבדים, וקונה אותך לי שפחת עולם, לשימך מלכת חיי."

עקרב אופייני מהכתובים: "חיצוניותו שלווה ואינה מסגירה את הסערות הרגשיות המתחוללות בנפשו. שליטתו העצמית ואופיו המרוסן יעניקו לו ארשת פנים קפואה. אישיותו - רבת עוצמה ומגנטית העקרב מסוגל להשקיע את כל אונו באהבה, ויגמול ביד נדיבה לאדם שהוא רוצה ביקרו. כשהוא אוהב - הוא אוהב מאד. הוא נחוש והחלטי. אי אפשר שלא להזכיר את מיניותו של העקרב, את חושניותו ותאוותנותו. לבן מזל זה צורך בפרטיות.”
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
חיפאי, גובהי 184 ס"מ, אינטילגנטי, משכיל, יצרי, נקי, מסודר , מאורגן, מחושב, רומנטי, אינדיבידואליסט, אופטימי, רזה, דעתן, עוזר, גברי, אוהב, פרפקציוניסט, מנומס, רציני, אוהב סקס, בייתי, יציב, נוגע, דייקן, חבר, רגוע, שקט
השקפות על עולם השליטה
חדש באזור ולא נמשך לכאב או לגרום כאב. נמשך לאשה שרוצה בכל מאודה לענג אותי כמו שאני אוהב. רוצה שליטה מתוך אהבה ולא מתוך כאב, אישה מרצה שרוצה את הגבר שלה מרוצה. רוצה להתנסות אתך המדהימה והמתאימה, ואם יתפתח מכך קשר רציני וממושך, מה טוב.
חדשות
רוצה אותך מרצה ומרוצה.

רוצה אותך שלי. רוצה אותך יפה וחטובה עוטפת אוהבת מפנקת. רוצה אותך מכילה את הזין היפה שלי בפיך, בין הרגליים, בתחת. רוצה שתמצצי לי ותלקקי לי את הזין ואת החור עד שאציף אותך בשפיך. רוצה לינוק משדייך המגרות ולהרגיש את פטמתך הזקורה בפי, ולהרגיש אותך מוצצת לי. רוצה להרגיש את האצבע שלך בתוכי ולשמוע אותך נאנקת וצועקת מתענוג. אוהב לראות אותך מאוננת ומענגת את עצמך. אוהב לאונן איתך, ולגמור לך על הבטן, על השדיים, על הפנים, על הלשון.
אוהב לראות את הראש היפה שלך בין הרגליים שלי. מוצצת לי את הזין הגדול, יד אחת שלך עוטפת אותו, והשניה מגרה לי בתחת. כשתחדירי את האצבע שלך לתוכי, אתפוצץ לך בעוצמה בפה.
חודר לך באיטיות ובעדינות רטובה לתחת, מתכופף , מלטף לך את הדגדגן, דוחף לך שתי אצבעות לכוס ושומע אותך מתפוצצת מעונג.
אוהב לראות את היופי שלך מעלי כשאת רוכבת עלי, הזין שלי עמוק בתוכך, מענגת את הפטמות באצבעותיך, אצבע אחת שלי מעסה לך את הדגדגן והשניה מגרה לך בתחת הסקסי שלך כשאת דוהרת מאורגזמה לאורגזמה.
אוהב אותך על ארבע שאני אוחז במותניים שלך, חודר אליך מאחור, מתכופף לחפון את השדיים הסקסיות שלך, יוצא ונכנס לכוס הרטוב שלך.
שבי לי מעל הפנים. הכוס שלך שני ס"מ מעלי. אסתכל למעלה לראות את הגוף הסקסי שלך, לראות אותך מאוננת בעוצמה מעלי. אני לא נוגע, רק מדי פעם מרפרף בלשון ורואה אותך גומרת בעוצמה.
בואי למקלחת, אזיין אותך מאחור במקלחת, ארד לך כשזרם הטוש מענג לך בין הרגליים, ואת תעשי לי ביד מסובנת.
הסתכלי בי עומד ומאונן כשאת כורעת על הרצפה מולי ומאוננת ומלטפת את עצמך. אני גומר, את בעיניים עצומות, פה פתוח, מוציאה את הלשון כמו ילדה בגשם, להרגיש את הטיפות. אני כורע מולך, מנשק אותך בתאווה ומלקק לך את הפה והפנים.
תאריך עדכון
25 בפבר׳ 2009
תאריך הצטרפות
23 בפבר׳ 2009
  שלחי הודעה