נעדרת

מצב משפחתי
רווקה
מי אני
בת 32, נוהה אחר ריגושים ואתגרים אשר יחיו אותי מחדש. בעלת מודעות עצמית גבוהה, ועם יותר מדי שליטה. צמאה למגע עמוק, גברי ואצילי. לאהבה, להתמסרות. נשיות עוצמתית שמוכנה להיכנע רק לגבר שלה.

אני לא מחפשת שישלטו בי, יצליפו או ידברו אליי בגסות. הגדרות הבדסמ לא מעניינות אותי. אני כן מחפשת מישהו שאיתו אוכל להתפתח, לגדול ולהכיל. מישהו שאיתו אוכל להמציא את עצמי מחדש בכל פעם, ועדיין שיישמר בינינו אותו בסיס יציב ואיתן.
אני מודעת. לכל מה שסביבי, לכל תנועה, לכל מבט, לגוון הטון שלך. ואולי גם למהלכים שתנסה להשיג- אבל זה לא אומר שזה לא יהיה אתגר עבורי. וזה רק יעורר בי את התיאבון ויגרה לי את החושים.
בשביל לקחת ממני את השליטה תצטרך לעקוף את מה שאני מסוגלת לו ולגבור עליי. תהיה יצירתי, תהיה זריז, תהיה רך ועדין, תהיה חד וצלול, תהיה מפוקס. אינטנסיבי. רגוע. תשאף ליותר ואל תפחד לטעות. תרשה לעצמך להיות לא מושלם. תראה אותי עמוק פנימה, אני נוכחת. העיקר, תהיה ברגע. ותאפשר לשנינו להתמוסס אל תוך חלל נטול גבולות, מלבד אלה שאנחנו בוחרים להציב לעצמנו.

אני רוצה להרגיש בבית בכל מקום שאני נמצאת. אני רוצה לחוש מוגנת.
השקפות על עולם השליטה
לא לוקחת אותו ברצינות רבה מדי, כמו כל דבר בחיים.</p>
הזדמנות לגלם דמות בתוכי שלא מקבלת ביטוי ביום יום.
<p>הכאב, יש בו צלילות וחדות. כאב ועונג מרקידים יחד את הגוף, לתשוקה וחיות. לא רק כשאני בהארה - גם בכאב אני רוצה להרגיש חיים. </p>
גבולות
נשואים, 40+
חדשות
טנטרה
מדיטציה
מרחיבי תודעה
http://www.maps.org/

אומנות (האהובים עליי) :
fased (אומנות אירוטית פסיכדלית- בלינק הראשון)
louis royo (לינקים 2 ו-3)
תאריך עדכון
25 באוק׳ 2019
תאריך הצטרפות
26 באפר׳ 2009
  שלחי הודעה