צי הצעצועים
שולטת

איזור
חוץ לארץ
מצב משפחתי
רווקה
מי אני
לא מחפשת .
ניסיון שני למאותגרים שכלית - לא מחפשת.

לא חיה כרגע בארץ

מכיוון והרבה זכרים פה קוראים סלקטיבית את הפרופיל אני מדגישה בשורה הראשונה לפני הכל שאני לא מחפשת סשן ומגע לא יהיה ביני ובין כל צעצוע וצעצוע. עם חלק יתאים לי ועם חלק כלל לא .

מחפשת בין צעצוע אחד למספר . גיל רצוי בין אמצע עשרים לאמצע שלושים. חייב להיראות טוב ולהיות אסתטי ונעים ( בין היתר לא נמוך , לא רופס / שמן ) אני מצפה בהתחלה לקליק מנטלי , מישהו שייצר עניין ובידור , יזמין לדברים מעניינים וכו ואני רוצה גבר רגיש ועם אינטיליגנציה ריגשית גבוהה. אם זה יהיה נחמד אז נעבור שלב ואז אני רוצה באופן כללי מישהו שיהיה שם לדברים מגוונים - מאופציה של ניקיון / בישול ועד סקס וחימום המיטה שלי בלילה כך שמי שקרא ונתקע על המילה סקס - אתה לא בכיוון הנכון . חובה שתיהיה מהמרכז ופנוי לחלוטין כלומר לא נשוי / חברה / חבר וכו. לגבי - לא עושה דברים אלימים , לא מחרבנת על אנשים , לא בעניין של מדיקל פולשני וכו לא לובשת "בגדי ראווה" . אני עצמי ואוהבת את עצמי בדיוק ככה בתור בן אדם ולא כדמות שדמיינת שתצא מסרט פורנו זול. מספיק שנים בעולם הזה
השקפות על עולם השליטה
לא אוהבת לשמוע הרבה את המילה "לא" אני אוהבת להכאיב עם נטייה ל CBT, אוהבת להשפיל , אוהבת צייתנות יחסית עיוורת במקביל ועד כמה שזה ישמע מנוגד - לא אוהבת סמרטוטים חסרי עניין מצפה לגבר מפנק ומשקיען באופיו כך שזה יורגש מבלי שאצטרך לבקש. מצפה לגבר יצרתי ופתוח בראש מצפה לייכולות מיניות גבוהות ככה שאם אתה משלה את עצמך באשר לגודל הזין שלך / יכולת העמידה שלו / יכולתך בעינוגים - אל תשלה את עצמך על חשבוני !!
גבולות
שקרנים . בשקר הראשון שאני מגלה אתה בחוץ ואני תמיד מגלה את זה בסופו של דבר ככה שזה רק עניין של זמן .
חובה זמינות מרובה וניידות. אני מאד אנונימית ולאורך כל התקופה אתה בקושי תדע עלי פרטים כך שאם זו בעיה תחשוב על זה מראש - זה אינו נתון לויכוח / שינוי.
לא מחפשת דרמות / קינאה בין הצעצועים . טיפשות , אנשים משעממים - לא מתאים לי
* עניין המין אינו מובן כלל מאליו *
אנשים ששולחים הודעות מרובות יחסמו. אפשר לשלוח הודעה בתגובה להודעה שלי ולא יותר מזה. אם לא הגבתי - תמתין בסבלנות.
האתר שלי
חדשות
ניתן למסור לי פרטים לגבי מי אתה ואיך אתה משתלב בתפיסת עולמי
 * תיתכן אופציה לצרף צעצועית *
אין הכוונה למפגשים בין הצעצועים אך ייתכן כי בהמשך יהיו כאלו אלא אם יש למי מהצעצועים התנגדות עקרונית לעניין.
* פניות שממש לא רלוונטיות לא יענו / פניות לא מכובדות לא יענו , כנ"ל פניות קבועות שנשלחות דרך קבע לכל בעלת 3 חורים תחתונים באתר.
* אנשים שכן רוצים שאגיב - תפרטו על עצמכם , מי אתם , מה אתם מחפשים ואיך אתם מוצאים את עצמכם בתוך מה שכתבתי כולל מה הגבולות שלכם, זו הדרך היחידה לתגובה ממני חזרה.
* אני לא "רעה" כל הזמן , זה מתיש ולא מעניין. אני אוהבת את הפן הזה שלי ואוהבת לא פחות להיות רכה , להתרכבל ושמישהו יכיל אותי- לתשומת לבכם
* אנשים שאין להם פרופיל אין למה לפנות , מעדיפה בעלי פרופיל מפורט ואולי בהסחפות , גם מעניין.
* אני לא נוהגת להסביר לרוב האנשים פה למה לא מתאים לי אם לא מתאים לי אלא אם אני מכירה אותך תקופה.
תאריך עדכון
29 במרץ 2010
תאריך הצטרפות
21 בספט׳ 2009
  שלחי הודעה