Triple H​{pinklady}
שולט

איזור
מרכז
גיל
37
מצב משפחתי
נשוי
מי אני
ליבי נצור אל אהובתי היחידה, המיוחדת, המקסימה והאוהבת pinklady. היא אינה נחלת הכלל או משאב / רכוש ציבורי היא שייכת רק לי ! ובאותה מידה גם אני שייך רק לה. לפעמיים צריך לחוות משהו בשביל להבין אותו טוב יותר כך נקלעתי בגיל צעיר אל עולם הבדסמ ומאז אני לא עוצר לרגע וככל שהזמן עובר כך אני חווה יותר דברים ומבין את עולם השליטה טוב יותר. מאמין שהכל מתחיל מהראש - אם השליטה שם השמיים הם הגבול יחד עם זאת אני לא שוכח את נפלאות השליטה הפיזית שיוצר פלאות התרכובת המנצחת בין כוחו של מגע וקשר עין. *איש לא סטנדרטי* נמצא בקשר ארוך ומונוגמי. איני מתכוון לשנות זאת.
השקפות על עולם השליטה
בראש ובראשונה מדובר בבחירה מודעת את בחרת להיות נשלטת אני בחרתי בך להיות נשלטת שלי את בחרת בי להיות להיות האדון שלך הבחירה הראשונית היא שלנו לפני כל הבדסמ את אדם עם רצונות ורגשות ולעולם אין לשכוח את זה אל תאבדי את עצמך למען הבדסמ הכל צריך להעשות בכבוד, שפוי, בטוח ובהסכמה בחירתך להיות נשלטת לא אומרת שאת סמרטוט חסר רגשות את צריכה להרגיש מספיק שלמה ובטוחה במקומך שתוכלי להתפרק בכאב ולפרוץ בבכי ולחשוף את עצמך להתחזק ולעמוד על שתי הרגליים. כנות היא מצרך נדיר היום לא מאמין שצריך להעלים דברים מתחת לשולחן לעולם לא אתפשר על כנות ונאמנות גם אם את יודעת שבסוף תשלמי על כך. כשלקחתי אותה להיות שייכת לי - משמע אני לוקח עליך אחריות ויש לזה הרבה משמעות !
גבולות
הגבולות ידועים לי ולה. 10 גבולות יסוד מבחינתי : 1. דברים שמעבר לחוק 2. ביזאר 3. מדיקל 4. חד פעמי 5. פוליגמיה 6. אקסטרים 7. חוסר רצינות 8. טיפשות 9. פומביות 10 הגבולת שעדיין קיימם לה.
חדשות
* מבנה נטוש באופן זמני * מגוון הגיגים תובנות וחדשות: ~ לפעמיים אנחנו שוכחים שאנחנו בני אדם לפני שאנחנו בדסמים ~ >כשאוהבים מישהו...... אוהבים אותו למרות ובגלל הפאקים שלו< -אין אהבה גדולה מזו שאני מקבל מpinklady -
לינקים אהובים(1)
לינקים אהובים(3)
תאריך עדכון
14 ביוני 2016
תאריך הצטרפות
18 בדצמ׳ 2009
  שלחי הודעה