Princess lea
נשלטת

איזור
צפון
גיל
34
מצב משפחתי
רווקה
מי אני
אישה-ילדה חופשייה מבפנים ומבחוץ,משוחררת,סקרנית,חצופה,מרדנית, סולדת ממסגרות,אנרגטית, מצחיקה, אוהבת לצחוק, שרוטה,אוהבת להשתגע וכמה שיותר,פתוחה, כנה,מסמיקה בקלות,נמרה-חתלתולה,עקרבית,מתפנקת,רוחנית, צבעונית,נעימה,רכה, מתוקה כמו דבש,חריפה כמו צ'ילי,קומפקטית*,קופצנית ומתולתלת,,נוגעת,מחבקת,חמה,ג'וסית,אוהבת ונהנת מכאב.
אוהבת הפתעות וחוסר שיגרה אך במקביל נהנת משקט, לבד,מנוחה ולא לעשות משהו מיוחד.
בזמני הפנוי מציירת, מפסלת,מכדרת, מעצבת,מבשלת,משוגעת על טיולים מים ובעלי חיים,רוקדת,כותבת, תולעת ספרים :)...ועוד...
מאמינה ששליטה מגיעה ממקום עמוק של חיבור,כימיה,אהבה עצמית והערכה לפרטנר. התמסרות ממקום של אמון,כוח,שיחרור והנאה,ולא פחד,חוסר אונים או נחיתות.
השקפות על עולם השליטה
תמיד אהבתי להיות בחוסר שליטה והתמסרות עבורי זה דבר משחרר ונעים. רוצה את הגבר שלי אסרטיבי חזק שולט ולא פחדן ומבולבל.יודע מה הוא רוצה לא מפחד מאישה חזקה שמעריכה את עצמה ואת הגוף שלה,גבר שיגרום ללב שלי לימוס כמו חמאה..שארצה להתמסר אליו ואחשוק בכל תא בנפשו ובגופו כי באמת מגיע לו.בררן,איכותי ,לא מתפשר,עצמאי,מפנק,מנוסה ונראה טוב .
יודע איך לשלוט ולענג אותי בכוח פנימי ושליטה להעניק באהבה. לא אדם אלים שרוצה להוציא אגרסיות ואגואיסט.
העובדה שאני נשלטת לא אומרת שאני מוכנה להישלט על ידי כל אחד בכל מצב (לא מוכנה להיות שפחה שתנקה לך את הבית או כלבה שתזחל לרגלייך וכו'...)
מעריכה גברים שמעריכים נשים וסוגדים להן לא ממקום של חולשה.
רוצה אותך קודם אדם עם ערכים וכבוד, ג'נטלמן, נחמד ונעים,סוטה,חם,לא שיגרתי,אוהב גיוונים והפתעות,חופשי,גברי,מיני במיוחד ,פורץ גבולות,נהנה להעניק כאב באהבה ונתינה,קשוב,ראש פתוח,מוכן ללמוד, לא ביקורתי ולא ציני.
גבולות
נשואים לא לפנות אלי!לא פנויים בכל צורה שהיא, קטינים,שקרנים,מניפולטיבים,מלאים או שמנים,נמוכים,עצלנים ושלא מוכנים להיתאמץ בשיבלי,חצופים,מעשנים,שובניסטים,אגואיסטים,נכים ריגשית,קרים,חסרי סבלנות וחסרי זמן פנוי.
לא מוכנה לדם, מחטים, חתכים ושום דבר שישאיר על עורי סימנים שלא עוברים תוך זמן קצר ולא צלקות נפשיות.
רק אם אתה 25+ עד 35.לא-24/7 .
לא מחפשת סטוצים וסשנים מזדמנים!
חדשות
מתגוררת בצפון .
תאריך עדכון
4 באוג׳ 2012
תאריך הצטרפות
3 בדצמ׳ 2010
  שלחי הודעה