מאסטר זורו
שולט

איזור
מרכז
גיל
55
מצב משפחתי
גרוש
מי אני
מי אני? שאלה טובה – שולט, סאדיסט, דום, מאסטר – כל אחת מהגדרות אלו יכולה להתאים לי כשאני נמצא בעולם האפל, המרתק והמסתורי שנקרא בדס"מ. עולם זה מלווה אותי מגיל 10 עת נחשפתי אליו באחד ממשחקי הילדים. ומאז אני נשאב אליו מדי פעם ממלא מצברים וחוזר אל העולם המואר והשגרתי שם אולי אפשר להגדיר אותי בצורה אחרת – אקדמאי, אינטלגנטי, בעל דמיון וחוש הומור,אוהב הרפתקאות וחוויות מרגשות ממש ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד, אבל לא... אני חושב ששני העולמות משלימים זה את זה, ואני חי איתם בהרמוניה מושלמת.
בין השאר חובב מוסיקה – וכשאני בעולם האפל הצלילים החביבים עלי הם של נקישת האזיקים הננעלים על פרקי ידיים וקרסוליים חטובים ומגע עור בעור (למי שלא הבין הכוונה לעור השוט המלטף את עורה הענוג של השפחה)
השקפות על עולם השליטה
עצם השליטה על יצור אנושי אחר, גם אם לשעה קלה – יכולה להעיף אותך למעלה ולתת את ההרגשה כאילו אתה הסגן של אלוהים ואולי הסגן של השטן – עוד לא ברור מה עדיף
גבולות
מדיקל, נזקים בלתי הפיכים, דם, הפרשות
חדשות
לאחר מחקר קצר, אני שמח לבשר על פיתוחה של תיאוריה ארוטית חדשה . בבסיס התיאוריה עומדת ההנחה – שבמפגש מיני בכלל ובמפגש בדס"מי בפרט – עולה רמת ההנאה והריגוש ביחס ישיר למידת האנונימיות ואי החשיפה של בני הזוג כאשר המוטיב המרכזי הוא אי חשיפת הפנים. אני מגיע בשלב זה לניסויים מעשיים. סאביות המוכנות לתרום את גופן למדע, ושאינן חוששות ממפגש אנונימי ובלתי שגרתי שכזה מוזמנות לפנות.
לאלו שמחפשות מערכת יחסים קבועה...טעיתן בכתובת
תאריך עדכון
29 בינו׳ 2011
תאריך הצטרפות
25 בינו׳ 2011
  שלחי הודעה