טרוריסט חמוש באננס

מין / מגדר
גבר
איזור
מרכז
גיל
51
מי אני



הפרופיל מוגש בחסות - ח.לאה -צ.לופח - מ.נוול - דיני שטוטין, אנרכיה ותביעות על רקע אגו נשי פגוע ופליטות מוקדמות. **********************************************************************************************************************************



גורו(לוג) בכיר, מחזיק בדאן 5 בפאנג שואי, מומחה בלוחמה בכלי פורצלן אסטטים, מגדל יתומים לשימוש רפואי, מאמץ כלי נשק וחומרי חבלה עריריים וייזם תותח בתחום אפליקציות מפגרות במיוחד.
בהפוגות בין תעופה על האגו וטיסה על עצמי אני אוהב לבשל, לרקום, לכבס, להדיח, לתלות או להעביר למייבש (תלוי ברמת החיים של האומללה שהתנחלתי לה בסלון).
בפעמים שאני בדאון כי לא הוכללתי בטופ טאן סקסי מיילס של הווארשה ראדיקל טיימס אני מוציא את חוסר הצומי על הפאנלים במטבח, זה מרגיע אותי וגם כן יוצא נקי בעין.
אני סוגד לאסטטיקה קלה, מעריץ מושבע של מרוצי חלזונות וקרבות זירה של דובוני כפת׳לי ועבד (כי ימלוך) על אוסף חוברות הפורנו בשחור לבן מהסיקסטיז שמוחבאים כמובן מתחת לערימת העצמות והקרקפות המהממות במזוודה מתחת לספה.


בגדול - אני חושב בקטן, פועל במועט, ומרבה במינימליזם. 












מה ממש לא:

בגידה - בוגדים -בוגדות,רכילות ולשון הרע, שקרים, פגיעה, ניצול, חוסר כבוד, חוסר בסובלנות, חוסר נימוס, מלכות, סאביות.











.
השקפות על עולם השליטה
בשליטה כמו במערכת הבנקאית העולמית - ״אין דבר כזה שאין דבר כזה״.
גבולות
כל מי שמצהיר מראש על גבולות
חדשות
למכירה מקציף חלב חם במצב טוב, מעולה לשוקואים או למי שרוצה חלב חם מוקצף. יד ראשונה מייצרן לוויני ריגול - מחיר נוח תנאי תשלום סבירים.
תאריך עדכון
25 באוג׳ 2015
תאריך הצטרפות
2 במרץ 2011
  שלחי הודעה