beers
שולט

איזור
צפון
גיל
38
מצב משפחתי
רווק
מי אני

קיבוצניק מהצפון הלא ממש רחוק (איזור הכנרת), גובה 1.88, עוסק הרבה בספורט, אקדמאי, אינטליגנט עם ראש על הכתפיים שיודע מה הוא רוצה מעצמו - בחיים בכלל ובחדר המיטות בפרט.
מאוד מיני ובררן (אך יחד עם זאת בעל טעם מאוד מגוון - פירוט בנוגע לכך בהמשך כאן למטה), קינקי במיוחד שאוהב דברים רבים ומנוסה מאוד. נראה טוב וצעיר לגילי (ברוח ובנפש) - תמונות יינתנו למתאימות.

אני לא חדש באתר ויודע היטב מה הולך כאן, לא מוכר בקהילה וגם ממש לא חדש בתחום (אני נמצא ב"עסק" שנים רבות עוד לפני רישומי לאתר). אני לא מחצין את עצמי ואוהב להשאיר את ההכרות לאחד על אחת.
נמשך במיוחד לנשים אינטליגנטיות שבטוחות בעצמן ויודעות מה הן רוצות, חזקות (לא פיזית) ומרשימות, בעלות פנים יפות ואסתטיות. ואם אהיה ספציפי יותר - לנשים נמוכות וקומפקטיות וגם גבוהות במיוחד, חנוניות וביישניות, סקסיות עם משקפיים, גותיות - שאלה רק מקצת מן ה"פטישים" הרבים שלי (הבהרה - אלה העדפות בלבד. זה לא אומר שאני מחפש אך ורק נשים כאלה). יש עוד רבים וטובים אחרים...

אני מעוניין בהכרות ממשית ואמיתית, אם כמובן יש כימייה ומשיכה עם הצד השני, ולא בשיחות-חולין סתמיות או הכרות תיאורטית/אפלטונית בלבד (כפי שרבים מבאי האתר אוהבים לעשות זאת). וגם לא על-מנת לכתוב בלוגים, לקרוא בפורומים ולומר את שעל ליבי. עשיתי זאת מספיק בעבר - לא עוד.
בסופו של דבר אני בחור טוב, איש שיחה, פתוח וליברלי, מאוד כייף בחברתי, קליל ויודע להנות. כמו-כן מאובזר מאוד (בלשון המעטה, אבל זה לא הזמן וגם לא המקום), ממוקם ונייד. ושלא יובן לא נכון - אני לא מחפש מפגשים חד-פעמיים בהכרח אם זה מה שמשתמע מדבריי. ברגע שאני פוגש את האישה האידיאלית מבחינתי אז ממשיכים גם מעבר לכך ולתקופה ממושכת.
השקפות על עולם השליטה
אדון לכל דבר בעל ניסיון רב, כאמור.
אני מלא ניגודיות - בדומה לד"ר ג'קיל ומר הייד - מבחינת מראה והתנהגות (ולא רק), וקצרה היריעה לפרט על כך כאן ועכשיו. פירוט נרחב בקשר לכל אלו - בפרטיות.
ברגע שנכנסים לעולם השליטה קשה עד בלתי אפשרי להשתחרר מזה (לא בקטע שלילי, להפך) - זהו עולם מאוד מאוד ממכר (ובנוסף, מהנה ומרגש עד מאוד) וקשה לחזור לאחור, אולם חשוב לעשות את ההפרדה בין עולם הבדס"מ והשליטה לחיים היומיומיים, לעניות דעתי.

אני נמצא בעסק שנים רבות, כאמור, ויודע היטב מה אני רוצה ומחפש. חוויתי כבר מכל סוגי הקשרים (הרבים שהיו לי), חלקם רציניים יותר וחלקם פחות, ואפשר לומר שמימשתי את כל הפנטזיות (הרבות) שלי, לכן כעת אני מחפש משהו אחר, איכותי, שונה ומיוחד.
בנוסף, לעולם אינני עושה דבר שהצד השני אינו חפץ בו. משמע, מדברים על הדברים, על מה שמושך ומעוניינים לעשות, על הגבולות וכיוצא בזה וכך בעצם "מתאמים עמדות" לפני שנפגשים. אני מאוד דיסקרטי, מתחשב ונחמד לפני שמגיעים הלכה למעשה לעניינים עצמם.
גבולות
פוזות ומשחקים. צואה, בעלי-חיים, דם, שעווה ומחטים. בהסכמה מלאה, כמובן, וללא מגע עם גברים בשום צורה!!! (לרבות שליטה מרחוק/שליטה אפלטונית/שליטה ידידותית/שליטה "משחקית"/שליטה לשם שעשוע בלבד/שליטה פיזית וכיוצא באלה).
חדשות
1. יש כאן באתר לא מעט אנשים טובים ומעניינים, אך לא כולם כאלה.
אני מתכוון בעיקר לקבוצת אנשים קטנה וספציפית - אנשים רעים, משועממים ואומללים, אין הגדרה אחרת, שפשוט אוהבים לעליל עלילות שווא זדוניות ושקריות לחלוטין, מסלפים וממציאים עובדות לגמרי, משמיצים מרוע ונקמנות טהורה.

וכל זאת מבלי לעשות חשבון ומבלי לבדוק או לאמת שום פרט, זה הכי נוח הרי. מה שנקרא, "טלפון שבור" (עם אנשים אחרים) של סילוף עובדות ומסכת שקרים על אחרים. והמבין יבין.
פשוט תופעה בזויה, ואני בעיקר מרחם עליהם. וכל זאת לשם מה? רק על מנת "להרגיש טוב" עם עצמם, לפגוע ולהרוס לאחרים... פשוט לא ייאמן.
ועל זה אמרו חז"ל - "נוח לו לאדם שיפיל עצמו לכבשן האש, ואל ילבין פני חברו ברבים".

2. חדשות קצת פחות חדשותיות - אחרי קשר ארוך וממושך עם אחת מהנשים האיכותיות והמיוחדות כאן מהאתר, אני שוב חוזר לשוק הפנויים-פנויות.
תאריך עדכון
17 בינו׳ 2016
תאריך הצטרפות
20 באפר׳ 2011
  שלחי הודעה