The Naked Butler

מצב משפחתי
נשואה/נשוי
מי אני
גבר בן 49 שאוהב לתת הנאות לאישה, במסגרת בדסמית. האמת היא שאני מסוגל להיות מתחלף ועשיתי את זה כמה פעמים בהצלחה. יש לי הרבה אנרגיה והרבה רעיונות, ואפשר לזרום איתי מהמקור עד הים.


עם זאת, יש כמה נושאים שאני אוהב: קשירות, הצלפות-מכות, ערום ולהיות חשוף, פוט פטיש, BODY WORSHIP, להיות כלב מאולף, אנאלי (ללק וגם לקבל דילדו, אבל אנ קצת חדש בזה), מעונין לנסות WATER SPORTS, משחק תפקידים (השמים הגבול פה אפשר לעשות הרבה הרבה הרבה ), ואני עדיין מתפתח בכל הנושא .

אני גם מעונין בצד הדומיננטי : להיות אבא קפדן, קשירות, הצלפות, משחק תפקידים.

בשבילי זה הכל משחק והעיקר ששנינו נהנים.

חדש: אני מעונין לאלף או לשתף פעולה עם בחורה או סיסי נקבתי שהיא תהיה המשרתת (French Maid). אפשר לפתח צוות ביחד, אבל אני מנהל הצוות, ותצטרכי להשמע לההוראות שלי אחרת יהיה עונש חמור !!

שפת אם אנגלית , ולכן העברית שלי פחות זורמת.
השקפות על עולם השליטה

 הפמדום זה שהאישה שולטת על הגבר, ולא בהכרח עושה לו קיניקים. הכל בשבילה, וזה הענין. קינק זה כיף קינק זה טוב, אבל רק בתנאים שלה אם בכלל. אבל יש את החיים ויש כיפים. אפשר לעשות סשנים, והבדסמ לא חייב להיות אורך חיים.

 אני רואה גבר "נשלט" לא כסתם כלי שמקבל הצלפות, אלא גבר גבר שמתמסר ומוסר לאישה את ההנאות שלה. דהיינו זה כבוד לגבר לתת לאישה, ואין שום השפלה בנושא בכלל. זה כמו אביר לעומת המלכה שלו. אם עושים את זה נכון, זה ההכי הכי גברי לשרת אישה, כי עושים את זה מתוך גבריות, כח, רצון ושמחה. אמנם הגברת מחליטה אבל זה לא רק בגלל שהיא רוצה להחליט זה גם שהגבר רוצה שהיא תחליט והוא יגבה אותה.

יוצא מזה שאני רוצה לתת לאישה הנאות, וזה יכול לנוע מלשרת אישה דומיננטית בתור עבד עד לאישה נשלטת בתור גבר דימיננטי, כל עוד שהיא תהנה מה הזמן ביחד.

כפי שאתם רואים, אני נשוי, ואישתי היא מאד חמודה אבל מאד ונילית. יש חיים ונילים אצלה וחיים קיניק כאן, והסיכוי שהיא תכנס לפה הוא אפסי. אני לא רוצה ללחוץ עליה, ולכן אני מחפש שוטפה למשחקים בעיקר, או סתם ידידות וnetworking. זה המצב, ואני אבקש לא לשפוט אותי.

גבולות
ילדים, צואה, כאב חזק, כסף, דם, דברים מסוכנים.

אנשים שמערבבים יותר מדי פוליטיקה ופילוסופיה ב קינק. חבר'ה, תרגעו - זה רק משחק! 

מכיוון שאני גבר שמשרת את הרצון של האישה, זה מאד קשה להשפיל אותי, כי אני עושה את זה בשבילה, ואם כך, אני גאה בכך, ואין זה משפיל לתת הנאות. לא בטוחה? תנסי אותי !
חדשות
נפגשתי עם אנשים נחמדים ופתוחים במאנץ' האחרון. לא הרגשתי שום לחץ, ואני שמח על כך. אני רוצה להמשיך ולהכיר יותר אנשים.
לינקים אהובים(1)
תאריך עדכון
3 באוג׳ 2011
תאריך הצטרפות
25 ביולי 2011
  שלחי הודעה