שולט קשוחשולט
נמצא עכשיו בכלוב
שולט קשוח
איזור
מרכז
מי אני
המוטו שלי הוא שסמכות אמיתית לא צריכה לנבוע מפחד אלא מאמון.
נשלטת יכולה לציית מתוך חשש, אבל היא תמסור את עצמה באמת רק כשהיא מרגישה בטוחה.
לכן מבחינתי הקשר האנושי תמיד קודם לדינמיקה.
אפשר להגיד שאני רואה את תפקיד השולט כשליחות של אחריות.
לא להקטין, אלא להעצים.
לא ליצור תלות, אלא ביטחון.
לא לדרוש כניעה, אלא להיות ראוי לקבל אותה.
כל השאר הם רק כלים בדרך.
קצת פרטים יבשים:
פרוד, היי טק, מניח שאני בין הבוגרים יותר כאן.
קצת פרטים יבשים:
פרוד, היי טק, מניח שאני בין הבוגרים יותר כאן.
השקפות על עולם השליטה
לצערי פגשתי לאורך השנים לא מעט מקרים שבהם שליטה שימשה כסות לניצול, לחוסר אחריות או לחוסר מודעות,
של נשים שעברו טראומה ולוקות בהענשה עצמית, כאלה שקשה להן לנהל אינטראקציות חברתיות , לעיתים על הרצף, היפר אקטיביות.
של נשים שעברו טראומה ולוקות בהענשה עצמית, כאלה שקשה להן לנהל אינטראקציות חברתיות , לעיתים על הרצף, היפר אקטיביות.
ברור שיש יוצאות מן הכלל, אבל זה בודדות.
ולכן שולט אמיתי חייב לברר את הנושא לעומק לפני שהוא ישר שולף את השוט ומצליף בה.
ולכן שולט אמיתי חייב לברר את הנושא לעומק לפני שהוא ישר שולף את השוט ומצליף בה.
אני בוחר בדרך אחרת.
בעיניי שליטה אמיתית מתחילה בהקשבה, בהבנה ובהיכרות עמוקה עם האדם שמולך.
שולט בעיניי צריך במהלך הזמן להעצים את הנשלטת שלו,
לנטוע בה לאורך הדרך ביטחון ,
להתוות לה את הדרך הנכונה,
להיות המנטור שלה לחיים טובים ומשמעותיים.
ככה הוא הופך אותה להיות באמת שלו מתוך בחירה, מתוך אמונה בו, מתוך רצון אמיתי וכנה ולא מתוך פחד.
(פחד מעונש, פחד מלהיות לבד שוב, פחד מהעולם המטורף שבחוץ, פחד לא להיות "מוגנת", משוייכת, פחד להתחיל הכל מחדש עם אחר...)
השפלה בסשן זה סבבה, אבל כדרך חיים/כסדיזם נטו עלולה לפגוע ולהשאיר צלקת בנפש הנשלטת.
בעיניי שליטה אמיתית מתחילה בהקשבה, בהבנה ובהיכרות עמוקה עם האדם שמולך.
שולט בעיניי צריך במהלך הזמן להעצים את הנשלטת שלו,
לנטוע בה לאורך הדרך ביטחון ,
להתוות לה את הדרך הנכונה,
להיות המנטור שלה לחיים טובים ומשמעותיים.
ככה הוא הופך אותה להיות באמת שלו מתוך בחירה, מתוך אמונה בו, מתוך רצון אמיתי וכנה ולא מתוך פחד.
(פחד מעונש, פחד מלהיות לבד שוב, פחד מהעולם המטורף שבחוץ, פחד לא להיות "מוגנת", משוייכת, פחד להתחיל הכל מחדש עם אחר...)
השפלה בסשן זה סבבה, אבל כדרך חיים/כסדיזם נטו עלולה לפגוע ולהשאיר צלקת בנפש הנשלטת.
גבולות
* גברים.
* שולטות, מתחלפות
* נשואות, נשואין פתוחים וזוגיות בדסמית לא מוחלט. כל זוגיות אחרת אפשר לשקול.
* פירוק והרכבה מחדש! נשים זה לא משחק לגו, יש פה נשמה טועה שמחפשת את האור, תבנה אותה ממה שיש, אל תפרק אותה.
* נשים מתחת לעשור הרביעי (לפנות לקבל עיצה, הכוונה או סתם לפרוק תמיד אפשר)
* שולטות, מתחלפות
* נשואות, נשואין פתוחים וזוגיות בדסמית לא מוחלט. כל זוגיות אחרת אפשר לשקול.
* פירוק והרכבה מחדש! נשים זה לא משחק לגו, יש פה נשמה טועה שמחפשת את האור, תבנה אותה ממה שיש, אל תפרק אותה.
* נשים מתחת לעשור הרביעי (לפנות לקבל עיצה, הכוונה או סתם לפרוק תמיד אפשר)
חדשות
מן הסתם יתעדכן לעיתים.
פרשת קורח.
פרשת קורח.
המוטו של הפרשה הוא שלא הכל צריך להיות מובן כדי להמשיך ללכת.
יש אנשים שלא פועלים עד שהכל ברור להם, רוצים לדעת הכל לפני, אייך יתחיל , אייך יגמר, חייבים את התמונה המלאה בראש לפני שיתחילו בעשייה.
אבל החיים האמיתיים הם דינמיים, והם לא מגיעים עם הוראות והסברים.
באה הפרשה ומלמדת אותנו שלא הכל צריך להיות מובן כדי להמשיך ללכת, הכוח הוא לצעוד מתוך אמונה לא מתוך הבנה.
להמשיך ללכת, גם אם את.ה לא רואה את כל הדרך, גם אם את.ה לא שולט.ת בכל הפרטים הקטנים.
להמשיך להיות נאמן גם אם זה לא קל , לא נוח, לא לגמרי מובן.
תאריך הצטרפות
7 בינו׳ 2012

