ivanoff
נשלט

מודעה
נשלט אינטליגנטי מחפש מלכה דומה
אני אוהב שאישה מתייחסת אליי, ולא משנה לי איך אפילו. העונש הכי גדול בישבילי זה 0 תשומת לב. עדיף שזה יהיה ליטופים וחיבוקים, אבל אני זורם גם על אלימות בהסכמה :) ballbusting זה הפטיש המרכזי שלי. ללחוץ, להפליק, להכות עם הידיים והאצבעות, לחפון, לגלגל, לתת להם סתירה, לאיים... אני גם אוהב להתחנן שתהיהי יותר עדינה. להיות פגיע מול אישה זה הנקודה. איך שאני כותב את זה התחיל לעמוד לי. + אוהב שנותנות סתירות בפרצוף, צביטת ועינוי פטמות, שריטות. אפשר trampling. ראיתי את התגובה של מישהי לאיך שהכנסתי את אצבעות הרגליים שלה לפה שלי וליקקתי כל אחד. ראיתי את העיניים שלה מתגלגלות אחורה. אז עוד דבר שאני אוהב זה לגרום עונג לפרטנרית. תראי לי מה את אוהבת, ואעשה. חוץ מללקק נעליים מלוכלכות, אני זורם. אפרופו גבולות- דם, מחטים, נזק, ביזאר כבד. השאר- לפי זרימה, מצב רוח וכימיה. אשמח גם ל- aftercare בסוף. היה לי פעם שמלכה שרטה אותי בכל הגוף, והעור שלי בער, והחברה שלי ליטפה אותי שם כמו תינוק או לפחות חייל אחרי קרב. הליטוף איפה שכאב היה היה כל כך מטריף היה כל כך מטריף. כל כך רוצה שוב ! בכלל, שלמישהי אכפת ממני מרגש אותי!
איזור
השרון והסביבה
גיל
41
מצב משפחתי
רווק
מי אני

בן 39, מפתח תקווה.
ונילי קינקי. אוהב לגוון. נמשך ל:
into: light ballbusting, CFNM

גם צביטות בפטמות, קשירה לX, סתירות בפנים, להיות ערום מול מספר נשים (יפות!) שחופנות את אשכיי.    
פנטזיה: שליטה נשית כשאת מאיימת לסרס אותי ע"י מכה או בעיטה לאשכים. תחפני אותם ותובילי אותי כשאת מחזיקה אותם. מה יקרה אם אתנגד? תפעילי את הדימיון! תדרכי עליהם קלות וכשכל גבריותי תחת שליטתך הנשית ואשכיי מתחת לכפות רגלייך, את תחליטי אם אמשיך להיות גבר. את-האישה, המלכה.
מקווה שתחליטי שכן, בתנאי שאהיה חייב לענג אותך. לרדת לך. ואם לא אעשה זאת כראוי, תענישי אותי.
 
עם זאת, בחור עדין. אוהב ליטופים ורכות. גם וגם... מחפש פרטנרית דומה שמבינה עניין.

כמו כן, אני גם מתחלף אך עם העדפה ברורה להיות נשלט. אני אפליק לך, ואקבל על זה עונש. אני אנסה להישתלט, אך את תכניעי אותי. את תחזיקי אותי בביצים, תלחצי עליהם ותאיימי שתרסקי אותם אם אעשה זאת שוב. *מוכן לשכוח מזה עם שולטת. 
כשולט, אני אוהב להפליק ואולי גם לנשוך. לא מעבר. למשל- אני שואל אותך "מי קצין?" "מה הדרגה שלי?". אני תופס את השדיים שלך עם יד שמאל הדומיננטית שלי, בזמן שאני מפליק לך עם יד ימין. אך אני גם מענג אותך, תוך כדי שאני מלקק את האוזן שלך ואז נושף לתוכה, או עובר על גופך העדין עם קצות האצבעות. כי אין עונג בלי כאב! וגם הפוך.

האם יתכן קשר רציני מכאן? למה לא! ראש פתוח! גם מסטוץ וגם מהאתר הזה יכול להיתפתח קשר רציני. תכתבי אליי ונדבר. בסוף נתעורר זה לצד זה ונרגיש את חוף הגוף שלנו בבוקר. זה יכול להיות מדהים.

השקפות על עולם השליטה
פנטזיה... המוח הוא איבר המין הכי חשוב.
לדעתי, סאדו זה משחק מקדים לדבר האמיתי. את יכולה לא להסכים. זה מתבל את היחסים, כי כל הזמן צריך לחפש משהו חדש, כי אחרת החיים משעממים.
גבולות
דם, פגיעה בלתי הפיכה, ביזארים למיניהם.
הפרשות
מדיקל, מחטים, דקירות. כל מה שמעבר לגבול הטעם הטוב.
חדשות
כתבתי סיפור- בבלוג.
במוחי הקודח תמיד יש רעיונות חדשים.
לינקים אהובים(3)
תאריך עדכון
23 באוג׳ 2022
תאריך הצטרפות
11 באפר׳ 2012
  שלחי הודעה