CFNM MAN
נשלט

איזור
מרכז
גיל
41
מצב משפחתי
רווק
מי אני
אני בן אדם, בתור התחלה. אני בן 33 , נראה טוב. רזה וגבוה (183) אולי זאת קצת שריטה, אבל אני אוהב להיות מושפל. בעיקר מנטלית. אני לא מחפש להיות סמרטוט של מישהי. אם בא לי אני יכול להיות סמרטוט ביום-יום, ואני לא. מחפש קשר רציני או ידידותי לטווח ארוך.. אבל בהחלט לא סשנים חד פעמיים.

אני רוצה מישהי להעריץ!
יש לי מעט נסיון בעולם הBDSM.. בעיקר כנשלט. בזוגיות רצינית אני בהחלט לא פוסל גם להתחלף ולהיות בצד השני, למרות שלא התנסתי בכך מעולם.
בכל מקרה אני לא יודע להגיד מעכשיו אם אני רוצה את המערכת יחסים "מתובלת" בBDSM או שהיא תהיה כולה כזאת. אני מניח שזה עניין של כימיה וכמה אנחנו מתמכרים לזה ביחד. אבל אין לי בעיה לחיות חיי זוגיות ונילים לגמרי... מבחינתי, זוגיות בדסמית היא פנטזיה שעדיף שתקרה, אבל לא יקרה כלום אם היא לא תקרה.

אני בן אדם אינטיליגנט, מתפרנס מיצירה, אוהב לטייל והרבה, בעיקר בעולם.
אני די חנון, אפשר למצוא אותי משחק במחשב מדי פעם (: נהנה ממוזיקה ונהנה להכיר אנשים חדשים.
השקפות על עולם השליטה
לטעמי, חשוב שתהיה היכרות מינימלית באינטרנט לפני שמתחילים.

אם אין לך סבלנות ואת מבקשת ממני תמונה על ההודעה הראשונה - אל תצפי שאני אשלח לך. דיסקרטיות ובטיחות מאוד חשובים לי, ואני מקווה שתביני את זה, אפילו שאת שולטת שמוצפת בהודעות מנשלטים ולא בא לך לבזבז את הזמן על עוד איזה נשלט.
כן, גם אם את בר רפאלי (:

לא ברור לי למה רשמתי את זה תחת "השקפות על עולם השליטה" אבל העיקר שזה נכתב.
גבולות
חשוב לציין שבתור נשלט, הסטיה הגדולה שלי היא לא ההשפלה שלי, אלא ההנאה שלך מההשפלה שלי. ככה שגבולות תמיד יכולים להיפרץ (; עם הזמן והכימיה כמובן אבל בכל זאת, נחלק את הגבולות ל2:

גבולות שאין עליהם בכלל דיון, ואל תחשבי עליהם אפילו: דם, סכנת חיים, משחקי נשימה (מסוג הדברים ששמעתי עליהם באתר הזה) נזקים בלתי הפיכים למיניהם..

גבולות שיש סיכוי שיפרצו, עם הזמן והכימיה: ביזאר קל, ביזאר קשה (סבירות נמוכה)
תאריך עדכון
31 בינו׳ 2017
תאריך הצטרפות
17 בספט׳ 2012
  שלחי הודעה