המנויש והרגליים
נשלט

מצב משפחתי
רווק
מי אני
אז אני גבר צעיר שממש אוהב להתלבש(למרות שלא יצא לי הרבה בכלל לצערי) מפנטז שאישה תשלוט בי ביד ברמה, תדבר אלי כמו אל שפחה שכול המטרה שלה זה לשרת. אני אישית מאוד אוהב פאנטזיות, מנקה ואדונית, מורה ותלמידה בצפר וכו, ככול שיש סיפור ככה החוויה רק משפרת.
עוד דבר שאני מאוד רוצה זה שטרנסג׳נדרית תשלוט בי, שתסתכל עלי בתור גבר ותהפוך אותי לאישה שלה, אישה שצריכה חינוך מחדש, היא תכריח אותי למצוץ לה מתחת לשולחן בזמן שהיא אוכלת, היא תשתין עלי, היא תשים לי באט פלאג כי אני לא הולך מספיק כמו אישה ואפילו תקרא לחברים/חברות שלה כדי שאני ״אתאמן״ על להיות מה שאני באמת - זונה.
חוץ מזה אני גם מאוד אוהב רגליים, הפנטזיה השנייה שלי היא להיות עבד רגליים של אישה, ללכת אחריב וללקק לה את הרגליים, בזמן שהיא יושבת לפנק אותם וכו. בפטיש הזה אגב אני ממש לא מחויב להרגיש נשלט(לעומת פטיש הניוש שלי) וזה יכול להיות גם סתם אקט מיני. כמובן שאין לי בעיה עם קצת השפלה מהאישה שאני מלקק לה את הרגליים.

לצערי אין לי ממש זמן להגזים את הפנטזיות הללו כרגע, אבל פה ושם מתפנה לי שבוע ואשמח אם משו יקרה.
השקפות על עולם השליטה
אני בן אדם שמחפש את השליטה שלו בשביל המיניות, פחות לקשר ומשו לאהוב, אבל למרות זאת מה שגורם לי להגיע למקום הטוב הזה - זאת השפלה נפשית בעיקר, לקלל אותי, לגרום לי להרגיש אפס לגרום לי לשכוח שאני גבר ולחשוב שאני אישה שהמטרה שלה זה לשרת. זאת החוויה האולטימטיבית - ההרגשה הנפשית ולא הפיזית, האלימות לא גורמת לי להרגיש משו זה סתם כאב, הנפש זה העיקר.
הערה - אין לי בעיה עם קצת מכות ותנוחות מוזות, צביטות וכו, אבל קשרים מוגזמים, חניקות ומכות ממש חזקות זה מוגזם.
גבולות
ביזאר, דם, חרא, למרות שזה נשמע מוזר- אני לא מאוד אוהב קשירות גסות וחניקות, יותר מכות ובעיקר השפלה נפשית ולא פיזית.
תאריך עדכון
25 בינו׳ 2013
תאריך הצטרפות
25 בינו׳ 2013
  שלחי הודעה