חולשה לדומיננטיות

מין / מגדר
גבר
מצב משפחתי
רווק
מי אני
אני מחפש להכיר בחורה שתלטנית במידה , בת זוג דומיננטית, מיוחדת, סקסית ומקסימה.
אני בחור איכותי, בן 32, חזק אופי, סטרייט לגמרי, הרפקתן, מעניין, איש קריירה ,נראה טוב , בעל תחביבים רבים, חברים המון, עיסוקים לרוב והיסטוריה של מערכות יחסים וניליות שכשלו.
אז למה אני כאן?
אני רוצה להכיר, מעוניין בזוגיות. לא לחוץ על קשר רציני וחתונה, לא פוסל גם הכרויות מעניינות שלאו דוקא מובילות אל הנצח, אבל בהחלט הזוגיות היא העדיפות העליונה שלי. אולי זה לא אתר הכרויות רגיל, ואולי דווקא בגלל זה הוא מתאים לי יותר. אין לי מנוי באתרי הכרויות, הבחורות שם לא יותר מתאימות לי מאשר אלו שמסתובבות בחוץ, ואיתן אין לי בעיה. אבל הבחורות כאן... לפחות חלקן, יש להן צד דומיננטי, משפיל מעט, טיזרי, מוביל, משתלט. ולזה אני נמשך, וחושב שזה מה שמתאים לי
השקפות על עולם השליטה
אני נמשך לשליטה נשית, זה ברור לי מילדותי המוקדמת.
מחפש בחורה רגילה, ונילית כמעט, אבל:
סקסית שמודעת להיותה סקסית ולפוטנציאל ההשפעה של זה על גברים, ועליי בפרט. שתלטנית מעט, אבל מתחשבת. משפילה מעט, אבל ממש במידה הנכונה, כי היא גם אוהבת. נצלנית מעט, אבל גם אוהבת להשקיע. טיזרית מטריפה שתשגע אותי ותהנה מזה. אוהבת להשתמש בסקס כדי להשיג את מה שהיא רוצה, ואוהבת גם להשיג את הסקס שהיא רוצה. בחורה מעניינת, עם שאיפות ואהבות ותחביבים וחיים עשירים.

מה אני אוהב בשליטה: אוהב להשקיע בה, אוהב להימשך אליה בטירוף בכל עת, להיות זמין לה בכל זמן ועת. אוהב שהיא מובילה, אוהב שהיא גורמת לי להימשך אליה בטירוף, ומנצלת את זה כדי להפוך אותי לשפוט שלה. אוהב שהיא מניחה ומנקה עליי את רגלייה. אוהב מאוד רגליים. ויש גם פטישים אחרים, רובם על הגבול שבין בדס"מ לוניל. אוהב מאוד גם גב סקסי, עור חלק, צוואר חלק ונעים. ובכלל גוף האישה הוא יצירת מופת, כשהוא עשוי נכון :-)
אוהב מאוד לרדת לבחורה, גם אם היא מעירה אותי באמצע הלילה סתם כי בא לה.
מעוניין במערכת יחסים עם בחורה דומיננטית, סקסית, שאוהבת גבר שמאוהב בה ונמשך אליה עד כדי שזה גורם לו להיות שפוט שלה. ולא שהיא לא אוהבת או נמשכת אליו, אלא פשוט מתעלת את זה אחרת ממנו
גבולות
לא מחפש מלכת סאדו, ובכלל מפגשים ומסיבות קהילה וארועי בדס"מ - ממני והלאה.
אני אדם נדיב, באמת - אפילו מאוד אך עם זאת איני מעוניין לשלם עבור הכרויות הכרוכות בתשלום.
תאריך עדכון
20 בפבר׳ 2015
תאריך הצטרפות
19 בפבר׳ 2013
  שלחי הודעה