GOLESH
נשלט

איזור
השפלה
גיל
55
מצב משפחתי
רווק
מי אני
א-מיני. סטרייט (מבחינת הדימוי העצמי שלי). בתול (עדיין). רזה, וחלק-טבעי. צמחוני. האמת, כבר נמאס לי להיות כל יום מופתע מחדש, בכל פעם שמחטיפים לי בלחי עוד צביטה אדמדמה ובלתי צפויה; אני לא נער! אבל אני מודה, ההסתגרות הזו שאותה ניסיתי לאחרונה לגזור על עצמי - היא כנראה לא פיתרון לכלום: משעמם לי מהבדידות, אני בן אדם! אז אם את פנויה להכיר - לקשר רגשי עמוק - בחור טוב-לב פתוח וכן שאוהב לעזור להקשיב ולהיות מוקשב, וזה העיקר מבחינתך - ולא הקטע הפיזי (או לא רק), אז אולי זו את שמתאימה לי? לאחרונה עלה על דעתי לנסות את מזלי באתר הכרות בדסמי (הכלוב), שבו נראה לי שהרבה יותר קל (בזכות הרזולוציה הגבוהה שבהגדרות הפרופילים) לבצע חיפוש לאיתור בנות סטרייטיות המעוניינות בבנים שאינם בהכרח אקטיביים: אמנם, אני בסך הכל רוצה למצוא כאן אשה לקשר חברי-נפשי (כפי שאפרט בהמשך); עם זאת, אני יודע - באיזה אתר אני נמצא - ומה מקובל כאן, ולכן, למרות שאני מקוה כי - עד שתכירי אותי לעומק - כבר תספיקי להיווכח דרכי איך אפשר להיקשר רגשית אל בן-זוג אף ללא יחסים בדסמיים/מיניים, הרי שבינתיים עד שזה יקרה - לא אתנגד עקרונית אל בקשה שלך ליחסים כאלו - אם את תציבי אותם כתנאי לעצם קיומו של הקשר החברי; אם כי עליך לדעת שכאמור אני א-מיני - מה שממילא גם אומר שאני פסיבי מבחינה מינית (וגם מבחינה בדסמית), ולכן המקסימום שאוכל לתת לך מבחינה פיזית - זה מין פסיבי ובדסמ פסיבי. אגב: בעריכת הפרופילים כאן - אין אופציה של "א-מיני", מה שאילץ אותי לסמן "לא בעסק" - שזה לכאורה הכי קרוב אל א-מיני. המשמעות של זה היא אם כן, שאם בתמורה ליחס החברי שאני מבקש (כמו בילויים משותפים קבועים כולל שיחות עומק כמפורט בפיסקה הבאה) - את תדרשי יחסים מיניים או בדסמיים כאלו שבהם את "שולטת" ואני "נשלט" - אז בלית ברירה לא אתנגד; ובלבד: שאהיה פסיבי (כך יוצאת מהחשבון האופצייה של "עבד" כגון לנקיונות וכדומה), ושהבדסמ לא יהיה מסוכן (מה שמוציא מהחשבון פעולות שעלולות להוביל לדימומים וכדומה). על כל פנים, אספוג מין ובדסמ - רק כברירה אחרונה - כלומר רק אם יתברר לי שזה יהיה המחיר שאידרש לשלם תמורת הקשר החברי אתך, ככה שמבחינתי - אם תסכימי לוותר לגמרי על מין ועל בדסמ (לפחות ככל שיתקדם הקשר בינינו) - אז זה יהיה עוד יותר טוב. וכעת אני מגיע לעיקר מבחינתי. ובכן, הציפיות שלי ממך הן צנועות יחסית: ראשית, שתהיי רווקה, וכמובן בעלת אינטליגנציה - במיוחד רגשית; הגיל לא קריטי, אם כי כמובן - לא תיכוניסטית עם קידומת 1 - או פנסיונרית עם קידומת 6 (כל גיל שבתוך הטווח הזה יכול להיות סביר ורלבנטי, אבל עדיף - אם כי לא הכרחי - גיל שמרוחק משני הקצוות הללו בכמה וכמה שנים טובות); בנוסף והכי הכי חשוב: שתסכימי לקשר חברי-רגשי עמוק (כולל בילויים משותפים קבועים וכולל שיחות עומק ועוד), כזה שסוף סוף יוציא אותי מהבדידות שלי. בתוכי מפעפעים המון נושאי שיחה מרתקים - גם כלליים אבל במיוחד אישיים - שבהם הייתי רוצה להעמיק, עם אשת-שיחה וחברה אמיתית - כזו שתדע להאזין ושיהיה לי כיף להאזין לה, שיהיה לנו כיף להיות ביחד, שנוכל יחד להשתפך - ליגוע זה לזו בנשמה - ברבדים העמוקים ביותר...
השקפות על עולם השליטה
.
בפיסקה הזו אני נדרש ע"י האתר לנסח את המבט שלי על שליטה. אז הייתי מסכם אותו בהערה, שאני לגמרי לא מצליח לרדת לראש של השולטים והנשלטים. מבחינתי, אם כבר האדם מסכים להיות נשלט - אז לפחות רק כשאין ברירה.
גבולות
.
לא לגברים. לא לגרושות, פרודות או נשואות. אנא: רווקות בלבד! לא לבדסמ מדמם (מחטים וכו'), לא לעבדות אקטיבית (כגון לכזו שבה אתבקש לבצע שירותי נקיונות, עיסויים אקטיביים, ליקוקים אקטיביים, וכדומה). המקסימום שאני חושב שאסכים לספוג בגופי מבחינת מין ובדסמ (בתמורה להיענותך לבקשתי המתוארת בפיסקה האחרונה של פרק "מי אני"), זה לכל היותר השפלות בדסמיות/מיניות/חינוכיות קלאסיות - נניח מהסוג של קשירות משמעת הצלפות חדירות וכדומה, אם משום-מה זה יהיה ממש חשוב לך; אבל שוב אנא: שזה לא יהיה העיקר ולא המטרה הסופית (אלא אם כבר, אז יהיה רק כלי-עזר - שאולי לדעתך נחוץ לך על מנת לפתח את הקשר הרגשי בינינו - שהוא-הוא זה שאמור להיות העיקר).
תאריך עדכון
11 באוג׳ 2017
תאריך הצטרפות
19 בדצמ׳ 2013
  שלחי הודעה