שועל קרבות ותיק
נשלט

איזור
מרכז
מצב משפחתי
נשוי
מי אני
גבר בן 35. רווק. מבנה גוף סבבה. בהיר. גר במרכז.  נסיון חיים עמוס ומגוון. מעניין. סקרן. ליברלי. וגם שתקן שפשוט אין מה לומר:)<br /> סגור על עצמי ויודע את מקומי.  <br />תמונה תשלח עפ"י בקשה.<br /><br /> יש בי רצון עז להתמסר ולהעניק את השליטה מרצון ולא מתוך הכרח. קצת ציני ומרדן לפעמים. לפני הכל בן אדם שפוי ונשלט מאז ומתמיד. רוצה ללכת אחרייך למקומות האלו שאני כל כך זקוק להם בתוך תוכי. תשברי אותי.. ואז תבני ותעצבי אותי לרצונותייך וגחמותייך. את תעצימי אותי מתחת לידייך  ואני אהיה שייך לך לעד (אני לומד מהר:)) <br /><br />אני אוהב לקחת את הדברים בקלות ולהיות מסוגל גם להסתכל על העולם הזה בחיוך. כלפי חוץ אני נורמטיבי לחלוטין  והרצינות שם כי זה בא מפנים.  זה חלק ממני. לא בורח מזה.. פשוט מחבק ומפנים.
השקפות על עולם השליטה
נשלט. לא מלמעלה ולא מהצד. <br />רק מלמטה. <br /><br />יש לי פנטזיות כמובן אבל אין לי דרישות. הדבר היחידי שאני רוצה הוא שתעשי ממני הוא חומר ביד היוצרת.<br /><br />שליטה אמיתית מעניקים מרצון ולא לוקחים בכוח. ולכן..תהיי לי למנטורית ואני אלך אחרייך בעיניים עצומות ואקבל הכל באהבה. הכנעה. והערצה כנה.
גבולות
ביזאר. דם. מחטים.
חדשות
לא כל בני האדם מסוגלים לחיות בחופש... אבל לפני הכל, כל בן אדם הוא עולם ומלוא וזקוק לכבוד הראוי. <br /><br />אין לי ספק  שזה נורא מתסכל לסנן אלפי פניות של כל מיני הזויים. אבל יש גם כאלו שלא פה רק בכדי לשעשע את עצמם. זה כמו בחיים האמיתיים - ניסוי וטעייה. <br /><br />אני בטוח שששולטת אמיתית זקוקה לשליטה כמו שהנשלט זקוק להגיש אותה.... לכן אין לדעת איפה או אצל מי ההזדמנות לאושר מסתתרת: )
תאריך עדכון
1 במרץ 2018
תאריך הצטרפות
1 בינו׳ 2014
  שלחי הודעה