Aluf Hashpalot
שולט

מודעה
מומחה להשפלות מחפש עבד אמיתי
מומחה להשפלות, סופר קינקי, סוטה, מניאק. מחפש עבד אמיתי, כזה שעבורו שירות זה דרך חיים ובעירה פנימית ולא סתם תירוץ להגיע לפורקן רגעי. לא מתפשר, לא מתנצל, מכבד גבולות. יש פרטים בפרופיל.
איזור
השרון והסביבה
גיל
35
מצב משפחתי
רווק
מי אני
התמונה לא שלי, להשראה בלבד ולקבל מושג של הראש. תמונה אחת שווה אלף מילים אז זה אם לא התחברת, הכל טוב, תמשיך הלאה.

עליי -
חוזר לאתר אחרי תקופה ממושכת שנעדרתי ממגוון סיבות וחוזר לחפש את הכלבלב המתאים לי.
שולט. קינקי. סוטה. הייטקיסט, עובד קשה, מחפש להירגע ולקבל פינוק בסוף היום. כלב שיגיש לי שתיה קרה, יעסה אותי וינקה לי את הלכלוך ממני עם הלשון - רגליים, בית שחי, זיעה בביצים ובין הפלחים, הכל. יקלח אותי, יהיה לי שולחן, הדום, כל חפץ שאחשוק.

אני מתמחה בהשפלות. אל תבקשו דוגמאות, זה לא באמת עובד, פשוט בואו לחוות. לא אוהב שמראיינים אותי, אני מחפש מישהו רציני שבא להיות מבוטל. אני בהרבה מעדיף ולכן דורש שעבד יספר לי על הפנטזיות שלו ללא צנזורה במקום שינסה לדלות ממני פרטים או להוביל אותי לאן שהוא רוצה. באמצעות הפנטזיה שלך, אבין יותר אם יש התאמה. אלמנט ההפתעה הוא חשוב לי בשליטה ואני לא כותב תסריטים של סרטי פורנו בשביל לתאר "מה יהיה במפגש". זה לא עובד ככה. אני מצטער שאני צריך לכתוב אבל יותר מדי שואלים את זה ומבזבזים לשנינו את הזמן.

כן חשוב לי שתהיה התאמה עם העבד ושנהיה בראש זהה. אני מצפה ממנו לבטל את עצמו למען הסיפוק שלי, אבל זה אפשרי רק אם יש חיבור בסיסי.

יש לי דעה מאוד גבוהה על עצמי. אני אדם מצליח, דעתן, ואני יודע - פשוט יודע - שכמו שאני אהנה בטירוף מעבד אמיתי וטוב, כך גם אני התגשמות החלום של עבד כזה. אני פאקינג מיוחד ואני לא מסתיר את זה.

ובאשר לשאלה המאוסה - מצויד? התשובה היא לא וזה לא מפריע לי בכלל. אם זה מפריע לך, אתה לא עבד אמיתי בעיניי
השקפות על עולם השליטה
מין זה התבלין, לא המנה העיקרית. השליטה היא לא בשביל זיון טוב, היא משהו הרבה מעבר. היא על מהות השירות, ההתמסרות, הנתינה. עבד אמיתי לא מחפש אורגזמה או לגמור. הוא מחפש הגשמה עצמית. השליטה, הנתינה, העבדות היא משהו שבוער בו. בכל רגע מחייו, מהיומיום.

ככה גם האדון. זה לא משחק תפקידים, זה לא רגעי. זה אישיות, זה מהות, זה חלק בלתי נפרד ממנו.

אני מחפש את העבד האמיתי - לא כזה שמחפש סקס קינקי, לא כזה שמציב רשימת תנאים והתניות. לא שולט מלמטה. אחד שמתייצב נטו לשירות. לספק. להעניק מעצמו. לבטל את עצמו בשביל רצון האדון. מי שמצליח להיאבק בדחף שלו להתנגד ומצליח להתמסר מגיע לגן עדן שרבים חולמים עליו ומעטים מגשימים אותו. האם אתה אחד מהבודדים האמיצים?

חשוב מאוד לציין שהעבד מפקיד את עצמו בידי האדון ועל פי כן הוא צריך לסמוך עליו מחד והאדון חייב לשמור עליו מאידך. לא לשכוח שבסוף מתחת לפני השטח, יש שם בן אדם. עבד, אבל בן אדם.

שליטה היא לא בהכרח בדס"מ. בשבילי שליטה היא על מהות ההתמסרות ולא על טהרת הכאב. כאב הוא לעיתים הכרחי בשביל תיקון, חינוך, ואף לצערנו ענישה. אבל בשבילי הוא לא העיקר והוא מוצא אחרון. יש דרכים נפלאות בהרבה לגרום לעבד להתיישר לרצונך ולשלם על טעויותיו.
גבולות
מכבד. לא פוגע או נוזק. לא מוצא צורך בכאב קיצוני, בעינוי, הקזת דם וכיוצא בזה.
תאריך עדכון
25 בנוב׳ 2021
תאריך הצטרפות
27 בפבר׳ 2014
  שלחי הודעה