אפס מושפל חזק
נשלט

מודעה
אפס מחפש גבר-גבר משפיל חזק
עבד שאוהב לשרת ולפנק מחפש אדון רציני להשפלות ושירות. אוהב כאפות, קללות, יריקות, השתנות, הפלצות, ליקוק של כל חלק בגוף (במיוחד כשמזיע ומטונף) ועוד. כמו שרואים באלבומים שלי - אוהב מאוד להיות מצולם ברגעי השפלה ולתעד את זה. זונה אמיתית. ממוקם באיזור השרון. פרטים בפרופיל.
גיל
35
מצב משפחתי
רווק
מי אני
** תמונה לא שלי, להשראה בלבד. באלבומים יש תמונות שלי.

חוזר לפה אחרי היעדרות יחסית ארוכה. הסיבה המרכזית להיעדרות היא שאני לא באמת שייך לכל הגוונים של "הקהילה" ולא בהכרח מצאתי התאמות טובות ואני שונא לאכזב, כולל את עצמי.

אחרי מסע מסוים של התבגרות והתפכחות, אני יודע מה אני ומה אני מחפש באמת - אני לא מעז לכנות את עצמי "עבד" כי אני חושב שזה מצריך תעצומות נפש גדולות מאוד. מה אני כן בוודאות? פסיבי ולא רק במיטה. אני מתמסר ונותן מעצמי לחלוטין. אני משקיע בשביל גבר. אני מאוד כנוע, מאוד מתמסר, אני מאוד מרגיש במקום הנכון שלי כשאני מציית ומענג גבר אחר. זה יכול להיות באופן מיני וזה יכול להיות בלהכין לו שתייה או לבצע מטלות ניקיון אצלו בבית.

אז אם לא עבד מה אני כן? זונה, שרמוטה, כלבה. ומעל הכל - אפס. אני אומר את זה בגאווה. אני גאה להיות סמרטוט רצפה. אני גאה להיות מישהו שייעודו הוא לרצות מישהו אחר. זה בוער בי מאוד חזק. אני מרגיש הכי בחיים כשאני משרת וכשגבר אגרסיבי משפיל אותי. ומעבר לכל, זה מה שאני מחפש וזה מה שעושה אותי שלם (סליחה אם זה מעליב מישהו שחושב ש"עבד" זה רק חתיכת בשר לשימושו) - ההשפלה. כמה שיותר חזקה, כמה שיותר מטריפה, כמה שיותר מביאה אותי לקצה (גם אם זה בכי).

למה אני לא מרגיש חלק מהקהילה? בעיקר כי אני לא מתחבר לכאב. טראומות עבר. אני מאוד כנוע, מאוד מושפל, מאוד מתמסר. אבל יש לי סף כאב נמוך ואני לא אוהב. מצטער.

אם אתה מחפש מישהו קינקי לנגב עליו את הרגליים כמו מחצלת, מישהו שיהיה לך אסקופה נדרסת שתוכל להשפיל ולהשתמש בו - אני האפס בשבילך. מבטיח לעשות מעל ומעבר לרצות אותך.
השקפות על עולם השליטה
בואו נשים את זה על השולחן - חייבת להיות משיכה הדדית בשביל שזה יצליח. משיכה בנויה משני אלמנטים עבורי - 
1 - משיכה פיזית חייתית. מישהו שאני פשוט רוצה לקרוע לעצמי את התחתונים, לרדת על הברכיים ולרייר מולו.
2 - משיכה של אישיות. מישהו שיקרין אגרסיביות, שליטה, דומיננטיות. שיודע מה הוא רוצה, יודע לקחת ולא מתנצל.

*אבל* אני בכל זאת בן אדם. תביא אותי לקצה, תגרום לי לבכות, אבל אל תותיר אותי לבד. תדע גם לחבק ולהרגיע אותי. תדע לדחוף אותי קדימה. תדע לגדל אותי כדי שאוכל להיות יותר מושפל עבורך. שאוכל לשרת אותך יותר.

שליטה היא נתינה מוחלטת של שני הצדדים. זה לא נראה ככה כשאני על הברכיים מלקק את החור המסריח שלך מכל היום ואתה שוכב בהנאה על הספה ולוגם שתייה ורואה טלוויזיה. אבל אני מסוגל לתת ככל שאתה מסוגל לתת לי. אם לא ארגיש אותך, אם לא תחזק אותי, לא אהיה שם. זאת מערכת יחסים. גם אם זה מפגש חד פעמי, זאת מערכת יחסים של תן וקח הדדי. ואני אתן. אני אתן לך המון. אני אתן שירות, קינקיות, את כל כולי. אני אדחוף את עצמי למענך. לפנק אותך, לשרת אותך, שתחייך. החיוך והאושר שלך הם חשובים יותר משלי. אני יודע את זה. אבל עדיין מדובר בסיפוק הדדי (והסיפוק שלי הוא ממש לא אורגזמה - אין לי אף פעם שום ציפייה לגמור בנוכחות גבר שולט).

מעדיף לא רק חד פעמי אבל זה יכול להיות גם נפלא.
גבולות
לא שם גבולות על השפלה. דחוף אותי לקצה (אבל תדע לעשות את זה באחריות).
כמו שציינתי כבר, כאב הוא גבול בשבילי. זה בסדר להעיף לי סטירה (כנראה שהגיע לי) אבל דברים כמו הצלפות ממש ודברים קיצוניים יותר סטייל מחטים, דם וכו' פחות הקטע שלי.
חדשות
רק בגלל ששמת את המילה 'אדון' ליד הכינוי שלך לא אומר שאני חייב לך משהו. תדבר איתי קודם ותגרום לי להבין מי אתה ומה אתה צריך ושנראה שיש התאמה.
תאריך עדכון
26 בינו׳ 2023
תאריך הצטרפות
12 במאי 2014
  שלחי הודעה