Kink Fetishist

מודעה
מישהי נשלטת ?
נשלטת בן 29 מחפש מישהי מתגורר בתל אביב לבד מחפש :- מישהי (נשלטת) ראש פתוח עם נכונות להכיר לא משנה דת וגזע למטרת בנית קשר שיכלול מגע רגש קינק הדדיות עומק הבנה הכלה אמונה תקשורת כנות בילויים כיף בדסמ מתון מין משחקים קשירות וסקס חזק וטוב פתוח גם למתחלפות.
מין / מגדר
גבר
איזור
מרכז
גיל
29
מצב משפחתי
רווק
מי אני
בנאדם לפני הכל, בחור קינקי איש שיחה ראש פתוח לכל נושא גר בתל אביב ספורטיבי אוכל בריא, דיג׳י בזמן החופשי שלי, מכיר את העולם הזה מגיל צעיר לפי המונחים שיש מנוסה בתור שולט. נמצא בצד הדומננטי במין ובדסם זה בטבע שלי יודע לשחרר כשצריך, יכול להיות אגריסיבי יכול להיות רך ומלטף במילה אחת מאוזן, לא ממהר לרשום פה שאני שולט דומננטי אלפא וכל התארים שנשמעים סקסי, מעוניינים להרגיש אותי תהיו בסביבתי . לצערי לא נמשך לגברים
השקפות על עולם השליטה
לא קיצוני- בדסם בגדר השפוי, משהו שאני מנסה להבין ולחקור עוד מגיל צעיר  בעיני זה מחייב חיבור והדדיות מקום כזה שמעלה התרגשות גבוה כשזה מגיע מאוד הייתי רוצה להבין את כל הבסיס של זה  למה אנחנו כאן, למה כלכך כיף שיתמסרו או להתמסר ולהרגיש את ההרגשה העמוקה הזו למה כזה כיף לשמוע את המילים הנכונות ולשים בידינו את השליטה ואיך כל זה מתחבר למיניות שלנו.
איזה יצירתיות זה מוציא מאיתנו 
גבולות
לדבר אותם מראש פנים אל פנים ולהדגיש מה, תלוי פרטרנרית וסיטואציה
חדשות
מחפש :- מישהי (נשלטת) ראש פתוח עם נכונות להכיר לא משנה דת וגזע למטרת בנית משהו שיכלול מגע רגש קינק הדדיות עומק הבנה הכלה אמונה תקשורת כנות בילויים כיף בדסמ מין משחקים וסקס חזק טוב מתחלפות?!? מוזמנות גם תפדאל.
תאריך עדכון
21 בפבר׳ 2024
תאריך הצטרפות
23 בנוב׳ 2014
  שלחי הודעה