קרא לי מלכתי

מודעה
מחפשת אותך - המיוחדת מכולן
אם את מעל גיל 45 (אין לי כוח לאינפנטיליות); אם את אוהבת להיות כנועה (אין לי סבלנות וזמן לחנך. בואי אלי מחונכת, ואעצב אותך לצרכי); אם את נשית - מלאה/שמנה/עסיסית/מקומרת היטב; את חייבת(!!) להיות חכמה ושנונה (יתרון לצינית); ורצוי שתהיי מאזור המרכז, יתרון לנשואה ---- אותך אני מחפשת. את תהיי שלי. מדי פעם, רק אם תתנהגי יפה ותבקשי עוד יותר יפה - אחלוק איתך את אהובי, הנשלט המושלם בעולם. לפרטים, צרי איתי קשר בפרטי (קחי בחשבון שאם את לא מוזהבת - בעוד חודש לא אוכל לחזור אליך, אז רישמי טלפון)
מין / מגדר
אישה
מי אני
בת 52. משכילה מאד. חכמה להפליא. קטנטנה בגוף וענקית ברוח. חזקה. עדינה. רכה. קשוחה. מענישה. מתגמלת. עוטפת. מפשיטה. עצמאית. אוהבת להתפנק. בעלת חוש הומור. (ר)צינית להחריד. שולטת טבעית לגמרי. מאמינה בשליטה כאורח חיים. מתקדמת ומתקנת (אותך) תוך כדי תנועה. קח בחשבון שיש לי זכרון של דג זהב מת, ותחסוך ממני משפטים בסגנון "אבל כבר אמרתי לך". אם אני שואלת - פשוט תענה! ממליצה בחום לקרוא את הפרופיל עד הסוף. הוא מאד ברור.
השקפות על עולם השליטה
שולטת מנטאלית. מקבלת ממך את השליטה כי אתה רוצה שאשלוט בך. לא כופה, לא מכריחה... משאירה להחלטתך. אך מהרגע שהחלטת שאתה רוצה להיות שלי - אתה שלי, על כל המשתמע מכך! קודם אנכס לעצמי את מוחך, אח"כ את אברי גופך החביבים עלי, ולבסוף - נשמתך תהפוך להיות שלי
גבולות
הגבולות האוניברסליים - SSC. הגבולות שלי - צעירים ממני, לא חכמים, נטולי הומור, נודניקים - לא לפנות. נשואים - לא עוד. מיציתי את ענייני בנשואים. אנא, אם אינכם עומדים בקריטריונים - אל תפנו ותנסו את סבלנותי. תחסכו משנינו את העצבנות שלי. הגבולות שלך - ייבדקו ויוגדרו מחדש ;-)
חדשות
מצאתי את אשר חפשתי, ואני אוהבת את זה מאד. יוצאת מכאן שוב, לחיים האמיתיים. איתו.
לא לפנות


 **************************** חזרתי לפה. שוב. מועמדים מעניינים, חכמים, משכילים מאד (כל המרבה הרי זה...), מבוגרים ממני (גיל 50 וצפונה), בעלי חוש הומור משובח במיוחד - מוזמנים להגיש מועמדות בציון הנקודות הבאות: גיל, איזור מגורים, השכלה, תפקיד/עיסוק, סטטוס משפחתי, והכי חשוב - מה הופך אתכם לנשלטים האולטימטיביים המושלמים שלי :-) אני מפצירה בכם, נשלטים יקרים, אל תהיו בנאליים. אתגרו אותי בפנייתכם. פניות משעממות לא ייענו.  אה, כן, יום אחד אולי ארשה לכם לקרוא לי בשמי ;-) בינתיים,  פנו אלי בנימוס.  זה מספיק.
תאריך עדכון
19 במרץ 2021
תאריך הצטרפות
20 בדצמ׳ 2014
  שלחי הודעה