Experiencing Life
שולט

איזור
מרכז
גיל
34
מצב משפחתי
רווק
מי אני
זכר.
רמת גן.
רגיש, חכם, יצירתי מאוד, ציני וצנוע.
אוהב מאוד מגע. חיבוקים, כרבולים, ליטופים, מסאז'ים, וסקס חושני.

אמ;לק: מה אני רוצה?
1. מערכת יחסים מחייבת ועמוקה עם בחורה מדהימה (לא בהכרח מונוגמית).
או:  2. סקס מדהים בין שני אנשים שמחבבים זה את זה, ללא מערכת יחסים מחייבת. 
למה שאקבל את זה? כי אני יכול לספק את מה שדרוש מצידי במערכת יחסים/מפגשים כאלה. כל היתר זה רק פרטים קטנים.

אבל למי שרוצה הרחבה, הפרטים הקטנים:
°מחפש אינטימיות. פיזית, רגשית, אינטלקטואלית. מחפש חום, אהבה, הנאה, השתובבות, סקרנות, התנסויות, הכלה, תמיכה הדדית, הרפיה ושחרור. 
°בפועל, תמיד הייתי בתפקיד השולט/הדומיננטי. אף פעם לא סיכמנו תפקדים מראש. אף פעם לא קבעתי עם מישהי מראש שתהיה מערכת יחסים בדסמית. תמיד התעצב בינינו בהדרגה מאזן יחסים כזה. אני יודע לקחת אחריות, להיות יציב, חזק, אמפתי ויצירתי, ובכך לאפשר לבחורה שאיתי להרפות, להתמסר ולהוציא מתוכה את מה שבפנים. אף פעם לא מצאתי בחורה מספיק אחראית ויציבה שאוכל לסמוך עליה, להעביר לה את השליטה ולהרפות בעצמי.
אני רוצה ש"חלוקת התפקידים" בינינו תתהווה מתוך הדינמיקה שלנו, לא מתוך קביעה מלאכותית מראש. בפועל, אהיה בסדר גמור לקחת את השליטה גם במערכת היחסים בינינו :) מנגד, אם את מאמינה שתהיי מתאימה לתפוס מקום יותר דומיננטי במערכת היחסים שלנו, את מוזמנת לנסות, בואי נבדוק את זה :) 
°דרושה מישהי מאוד סקרנית. חכמה. שרוצה להתנסות. שרוצה לאהוב. שרוצה לתת ולקבל. מישהי שרוצה להתנסות במגוון התנסויות רגשיות ופיזיות, ומסוגלת להתמודד עם התנסויות כאלה. שמסוגלת לתמוך ולהיתמך.
°יש באינטימיות משהו מאוד מפחיד. אבל מדהים. אפשר להשתמש ב-BDSM בשביל לחסום את האינטימיות. לחסום את הסכנה שבחיבור בין אנשים. ואפשר להשתמש בה בשביל להעצים את האינטימיות. אני מאוד רוצה את הסוג מעצים-החיבור. מאמין שחיבור כזה יכול להיווצר רק בהדרגה, ורק אם באמת יש התאמה.
מחפש אינטימיות מהסוג שאינני יודע איך (והאם) אפשר לייצר בלי BDSM. לתת ולקבל, להתמסר – מאוד לעומק. רוצה לחקור את הצרכים והרצונות שלי. את שלך. את שלנו.
°רוצה מערכת יחסים של התמסרות הדדית. כל אחד/ת מהצד שלו/ה במערכת היחסים - אבל שנינו בהתמסרות. שאנחנו עוזרים אחד לשני להיבנות.
°פה בשביל לחקור, להתנסות, ללמוד, לגלות. להכיר את עצמי. את הצרכים והרצונות שלי. מה שעושה לי טוב. להכיר עוד אספקטים של חווית הקיום עצמה. להכיר מישהי היטב, עמוק בתוכה. להכיר יותר טוב את חוויית ה"יחד" ומה קורה בתוך/מתוך המקום של ה"יחד".
שמחת חיים. רוצה להנות מתענוגות הגוף. מישהי שמחוברת, או רוצה להתחבר, לעצמה, לגוף שלה, לחוויה הפיזית והפסיכולוגית שלה. שרוצה לצלול ולהעמיק. מישהי שתהנה מהטיול עצמו. מישהי שרוצה לטייל יחד במרחבי תחושת הקיום האנושי.
השקפות על עולם השליטה
אינטימיות. אחריות. הרפיה ויציבות. רגש.
אחת החוויות הכי חזקות שאפשר לחוות בחיים, לחיוב ולשלילה.

בגדים מיוחדים, צעצועים, ציוד מיוחד - זה כיף. יכול להוסיף. אבל ממש ממש לא הכרחי.
גבולות
בהתעדכנות מתמדת.
תאריך עדכון
4 ביוני 2020
תאריך הצטרפות
5 במרץ 2015
  שלחי הודעה