יורד ומענג אישה שעות
אחר

איזור
ירושלים והסביבה
גיל
51
מי אני
אחרי הפסקה ארוכה ארוכה אני שוב כאן ........


אין לי צורך בהגדרות לא משקפות ממילא. בכל מקרה מה שחשוב זה ששנינו נרגיש מוכלים על ידי אוביקט חזק . כל אחד ותפיסתו ותחושותיו מהו אוביקט חזק לגביו.

הרי בכל מקרה זוהי אשליה מאחר ובדרך כלל הנשלט חזק מהשולט מאחר והנשלט לרוב שולט בכל מקום אחר בחייו חוץ מהמקום של להיות נשלט והרי בגלל זה זקוק למקום של לשחרר שליטה ולחוש חוסר אונים. והשולט לרוב לא חש שליטה בחייו והמקום היחידי שחווה זאת זה בתחושה שמישהו בוחר למסור את עצמו אליו.

כך או כך ברגע שהנשלט חש בחולשותיו הטיבעיות והאנושיות של השולט אזי הפנטזיה מתמוססת לה . 

מבין מספיק להבין שאינני מבין כלום כולם מצפים ממני להוביל לכוון להדריך ואני כל כך לא שם אפילו במיטה תמיד ציפו ממני לחדור ואני רק רוצה לרדת לענג להיחדר להיבעל.

נפשי נולדה להתמסר לשרת אחת ויחידה. ,מטפל זוגי ומשפחתי מוכר,  נראה צעיר לגילי בהיר חלק . אבא ל3 בנים חמודים ,מורה דרך לרבים, אך בנפש פנימה זקוק להיות למטה כאוויר לנשימה.

ענוה ענוה ענוה

 נהנה מאוד לרדת ולענג בלשוני אחת ויחידה מלפנים ומאחור שעות לצלול לתוך הנוזלים שלך לטעום ולשתות הכול ולגרום לך לגמור בפה שלי שוב ושוב עם או בלי קשר לשליטה.

זהו מקומי הטבעי עלי אדמות. שם למטה בין רגליך מוצא את השקט שזקוק לו כל כך . המקום היחיד בעולם שיכול פשוט לסגור את המוח והמחשבות ולהתמסר לטעם ולתחושות.

אוהב אותך טבעית ריח חריף של כוס ותחת שאת במצב רגיל וטבעי ולא אחרי מקלחת שכל מה שטועמים זה סבון. זה מה שמגרה אותי כל כך חיבור אמיתי של שיחרור ללא צורך במסכות אטעם אכיל הכול לא אגעל מכלום.

 אין צורך להסתבך את נהנית להתענג ואני לענג כל אחד ומקומו  חיים פעם אחת ובואי נהנה יחד מרגעים קסומים של הנאה צרופה כמה פשוט .

נראלי אחרי  שהגעת עד הלום מיותר  אפילו לציין אך למען הסר ספק שיהיה ברור כשמש אגיד  שלא מחפש הדדיות לא שימצצו לי ולא לזיין .

"כִּי מִקְרֶה בְנֵי-הָאָדָם וּמִקְרֶה הַבְּהֵמָה, וּמִקְרֶה אֶחָד לָהֶם – כְּמוֹת זֶה כֵּן מוֹת זֶה, וְרוּחַ אֶחָד לַכֹּל; וּמוֹתַר הָאָדָם מִן-הַבְּהֵמָה אָיִן, כִּי הַכֹּל הָבֶל." (קהלת ג, פסוק יט).
השקפות על עולם השליטה
הצורך של כל בני האדם באשר הם בעולם בכלל ובאתר בפרט הוא להרגיש בטוחים ומוכלים ואצל כל אחד ואחד הצורך הזה בא לידי ביטוי באופן שונה על ידי פנטזיות וצרכים שונים שולט או נשלט  התואמים את אישיותם וחויות ילדותם.

יש מי שירגיש בטוח ומוכל לשלוט באחרים ואצל האחר כמוני דווקא להתמסר ולענג .

מאחורי כל פנטזיה מסתתרת לה צורך רגשי
ספר לי את הפנטזיה שלך ואספר לך מי אתה ( עוסק בזה לפרנסתי )

אין משמעות לכלום חוץ מכאן ועכשיו. לכן אין זה משנה כלל אם מדובר בעינוג חד פעמי או בחיבור ארוך העיקר שנחווה יחד את הרגע באנרגיות טובות לשני הצדדים.
גבולות
אנשים רעים ולא מובחנים.
חדשות
ממוקם בדירה יפה במרכז העיר ירושלים ואשמח לארח.

לאחרונה מוצא את עצמי  מפנטז הרבה להיצלף קשות הרבה מעבר לבכי ודמעות מישהי שתצליף בי ללא רחם אבכה אצרח אתחנן ולבסוף....שאשבר אכנע אתמסר ואהיה שלה אמצא שלווה!!!

זוגיות  ואהבה הם  ממש אבל ממש  לא מילים גסות עבורי.

את קיימת?????
תאריך עדכון
7 ביולי 2020
תאריך הצטרפות
7 במאי 2015
  שלחי הודעה