שולט בך מולי
שולט

מודעה
דרושה נשלטת
תתפשטי. כן אדוני. תזיזי את הכיסא, תכווני את המצלמה לכיוון הרצפה שאראה את כולך כשתשבי על הריצפה על הברכיים. כן אדוני. את מצליחה לקרוא מה שאני כותב ? תעשי עם הראש. מהנהנת עם הראש בהכנעה. 5 דקות דממה. כל כמה שניות מרימה עיניה למסך, לראות אם כתבתי משהו. תגעי בעצמך..... עכשיו בכוס..... אסור לך לגמור, מבינה ? הינהון. 5 דקות דממה. את קרובה ? מהנהנת בהכנעה. אני אספור עד 10. רק ב- 10 מותר לך לגמור. ברור ? הינהון. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 טוב. עכשיו נעצור. תתלבשי. ממשיכים עוד שעה וחצי, ב- 8 וחצי. ברור ? מבט של פליאה, מתחלף לתהדמה, לכעס, 10 שניות השתהות, ואז להשלמה. מוציאה את היד מהכוס, ומהנהנת בהכנעה. . . . 8:30 קריאה ממנה במסנגר, אני מוכנה בזמן אדוני. 8:40 מזמין למצלמה. היא מאשרת. היא ערומה. תחזרי לאיפה שהפסקנו. כן אדוני. תגעי בעצמך. מהנהנת. בכוס. מהנהנת. אסור לך לגמור בלי אישור. מהנהנת. 5 דקות דממה. 1 2 3 4 5 6 7 8 את רוצה שאמשיך ? כן אדוני, מבט מתחנן. 9 מבט מתחנן. טוב רגע. עוד לא. מבט מתייסר. מהנהנת בהכנעה. עכשיו, אני אספור עד 3 ואז אגיד לך את המספר שאת כל כך מחכה לו. מהנהנת בהכנעה לגמרי. את רוצה לגמור כבר ? מהנהנת בתחינה אילמת. 1 2 3, 10. היא גמרה. מעונינת? צרי קשר.
איזור
מרכז
גיל
52
מצב משפחתי
רווק
מי אני
אני גבר!
לא "מתחלף", לא "מתלבש", ולא כפוף לפימיניסטיות. אני אוהב לומר את מה שאני חושב ולהתבטא בחופשיות. אני גאה במיניות שלי כגבר (לא גאה במובן של מצעד הגאווה :)).
אני אוהב שדיים כוס.. לחדור לכבוש לשלוט...

אני אוהב להרים משקולות ולהרגיש את הפאפ הזה ותחושת העוצמה. יש לי שקט ובטחון עצמי ולא חושש להביט לבחורה בעיניים וגם לחייך.
אני אוהב להכיר אישה שהיא אישה. לא אגרסיבית אלה נשית רכה ומכילה.
אם את חושבת שאת כזאת תשלחי הודעה ומשם כבא אני אוביל..
השקפות על עולם השליטה
אין לי השקפות מיוחדות על העולם הזה ושאר תיאורים כמו איזה כוסית שכל אחד יעשה מה שטוב לו
גבולות
הכל בגבול הטעם הטוב כל עוד זה מסב הנאה לשני הצדדים בהסכמה מלאה כשהיא אוהבת ורוצה וללא נזקים לא רצויים
לא מעוניין בגברים
תאריך עדכון
27 במאי 2018
תאריך הצטרפות
16 במאי 2015
  שלחי הודעה