אדון דורון

מודעה
מעוניין בשותפ/ה לטיולים בארץ ובחו"ל
מעוניין בשותפ/ה לטיולים בארץ ובחו"ל, בכל גיל ומכל רקע. מדינות, תאריכים, סוג הטיול, גמיש
מודעה
מעוניין ב שותפ/ה בכל גיל ומכל רקע לטיולים בארץ ו בחו"ל.
מעוניין ב שותפ/ה בכל גיל ומכל רקע לטיולים בארץ ו בחו"ל. ארצות, מועדים, משך הטיול, וסוג הטיול גמישים
מודעה
בן 55 סטרייט, מאזור המרכז. מעוניין בעבד
בן 55 סטרייט, מאזור המרכז. מעוניין בעבד ליחסים ארוכי או קיצרי טווח. אני שקול, אחראי, הוגן והגיוני בכל אשר אני עושה. אני סטרייט המעוניין להכיר שיפחה או עבד כנועים בכל גיל, מנומסים, אדיבים וצייתנים לשליטה ושימוש. אם אתם מעוניינים בחלק או בכל הדברים הבאים, פנו אלי. מטלות, עבודות, עיסוי, ליקוק, השפלה, כאב, שרותים, ניצול ועוד כיד הדימיון. אני מעוניין במי שהם כנועים וצייתנים מאד. אני מעוניין בשליטה, שיעבוד, ניצול, השפלה וכדומה.אני מכבד גבולות וכל דבר בהסכמה. אני דיסקרטי מאד וגם אתם צריכים. גובהי ומשקלי ממוצעים.כיוון שאני סטרייט, כשמדובר בנשלט, איני מעוניין במין, אם אתה מחפש מין, איננו מתאימים! השקפות על עולם השליטה אין ריגוש גדול מהעברת השליטה מרצון.החשוב מעבר לכל הוא להיות קודם כל בני אדם. להיות ער לרצונות של השותפ/ה שלך.לכבד,לשמוע, להקשיב ולהבין.
מודעה
בן 55 סטרייט, מאזור המרכז. מעוניין בנשלטת ליחסים ארוכי או קיצרי טווח.
בן 55 סטרייט, מאזור המרכז. מעוניין בנשלטת ליחסים ארוכי או קיצרי טווח. אני שקול, אחראי, הוגן והגיוני בכל אשר אני עושה. אני גמיש ורחב אופקים מתעניין במגוון רב של נושאים. אני מעוניין להכיר אישה בכל גיל, לשליטה, שימוש והנאה הדדית..אני מכבד גבולות וכל דבר בהסכמה. אני דיסקרטי מאד וגם את צריכה. גובהי ומשקלי ממוצעים. השקפות על עולם השליטה אין ריגוש גדול מהעברת השליטה מרצון.החשוב מעבר לכל הוא להיות קודם כל בני אדם. להיות ער לרצונות של השותפ/ה שלך.לכבד,לשמוע, להקשיב ולהבין.
מין / מגדר
גבר
מצב משפחתי
גרוש
מי אני
בן 66   סטרייט,   מאזור המרכז. מעוניין להכיר נשלטת או עבד מכל הארץ ליחסים ארוכי או קיצרי טווח. אני שקול, אחראי, הוגן והגיוני בכל אשר אני עושה.
אני סטרייט המעוניין להכיר שיפחה או עבד כנועים, מנומסים וצייתנים לשליטה ושימוש. אם אתם מעוניינים בחלק או בכל הדברים הבאים, פנו אלי. מטלות, עבודות, עיסוי, ליקוק, השפלה, כאב, שרותים, ניצול ועוד כיד הדימיון.
אני מעוניין במי שהם כנועים וצייתנים. אני מעוניין בשליטה, שיעבוד, ניצול, השפלה וכדומה.אני מכבד גבולות וכל דבר בהסכמה. אני דיסקרטי מאד וגם אתם צריכים.  גובהי ומשקלי ממוצעים. כיוון שאני סטרייט, כשמדובר בנשלט, ללא מין.
השקפות על עולם השליטה
אין ריגוש גדול מהעברת השליטה מרצון. החשוב מעבר לכל הוא להיות קודם כל בני אדם. להיות ער לרצונות של השותפ/ה שלך. לכבד,לשמוע, להקשיב ולהבין.
גבולות
הכל בהסכמה
תאריך עדכון
31 בדצמ׳ 2023
תאריך הצטרפות
23 במאי 2015
  שלחי הודעה