Alatar​{Foxy LAB}
שולט

איזור
מרכז
מצב משפחתי
רווק
מי אני
בן 43. רווק. לא פנוי.

אני יושב וחושב מה לכתוב על עצמי. מודע, אולי יותר מדי מודע, לעובדה שהדברים שנכתבים בפרופילים פה נלקחים לעיתים בערבון מוגבל. אז איך מעבירים בכמה משפטים בודדים את הדברים שיעזרו לך להחליט אם כדאי להכיר אותי יותר לעומק?

יש את הבלוג, כמובן, שדרכו, בקריאה זהירה וסבלנית, אפשר להכיר את האופי האמיתי שלי, אבל פה, בפרופיל, צריכים להיות תמציתיים יותר, לא?

אז בתמציתיות – גם שולט וגם אינטרוברט (ואפילו מונוגמיסט!)  גם מנומס וקורקטי וגם ציני וחד. גם מתחשב וגם סאדיסט.  גם מאמין מאוד במצפן הפנימי שלי, וגם בוחן את עצמי ללא הפסקה. גם מלא בניגודים וגם עקבי בצורה מרגיזה. בקיצר, לא בן אדם פשוט, אבל לא כזה נורא. :)

מחפש קשר שיבנה על בסיס בדס"מי – קשר שיאפשר לשני הצדדים להיות כנים ואמיתיים ללא פחד, קשר מחייב עם הרבה כבוד, אינטימיות ואמון. קשר מאתגר ומתגמל. מכיוון שכל הדברים האלה הם דברים שלוקחים זמן, אני פחות מחפש מפגשים חד פעמיים, או כאלה שמראש אין להם פוטנציאל להפוך לסוג הקשר עליו דיברתי.

מעריך נשים חכמות, בעלות אומץ, סבלנות, יוזמה, כנות, ישירות ועומק. בעלות גמישות מחשבתית, פרו-אקטיביות שמסוגלות לנהל שיחה ולגבש מחשבה רהוטה.

מאמין ב- לאט, ומה שמשתמע מכך.
השקפות על עולם השליטה
Primum non nocere. Mind over matter

משהו אמיתי, פנימי, שמגיע ממקום עמוק מאוד.

טיב השליטה אינו נמדד בכמה סימנים נשארים בסוף הסשן ולא כמה פעמים משתמשים במילה "כלבה" או "זונה" במשפט אחד. הוא לא נקבע על ידי אורכה של רשימת לאווים שנכפית על הנשלטת או ע"י רשימת משימות בנאלית. שליטה ראויה, לדעתי, היא כזו שקושרת את הנפש לאחר ומשחררת אותה באותו הזמן. היא מאפשרת לשני הצדדים להיות מי שהם ללא חשש מסטריאוטיפים ודעות קדומות.
גבולות
בטוח אפשר למצוא משהו... 
למשל... נשים לא פנויות - בקשר, נשואות, או עם ילדים.
וסיגריות... לא אוהב סיגריות...
חדשות
לא פנוי. 

וכמובן, לא לשכוח, DFTBA.
לינקים אהובים(1)
תאריך עדכון
13 בנוב׳ 2019
תאריך הצטרפות
15 ביוני 2015
  שלחי הודעה