זכר בטא

מין / מגדר
גבר
איזור
השפלה
גיל
44
מצב משפחתי
רווק
מי אני
גבר כנוע מינית, בן 39 מאזור השפלה (איזו אירוניה). רזה, שקט, מנומס, בהיר-עור, מופנם, רווק. מאמין בקיומה של היררכיה מינית, ורואה את עצמי כנמצא בשלבים התחתונים של ההירכיה הזאת: אני ביישן, לא ממש מוצלח במיטה, נוטה לצפות הרבה בפורנוגרפיה, לא מוצלח עם נשים וכו'. ככזה, אני מאמין שתפקידי בכל קשר בדסמי הוא לשרת את הצד השני. על אף שאני רואה את עצמי כסטרייט, אני חושב שהצורך לשרת ולספק את הצד השני חוצה מגדרים, ושאני בהחלט מוכן לשקול גם לשרת זכר או זוג.

מתחבר בעיקר לאקטים שמדגישים את המקום שלי בהיררכיה המינית ומדגישים את חוסר הגבריות שלי. לא אתן כאן רשימת מכולת, אבל דוגמאות פשוטות הן למשל סיפוק אוראלי (של נשים ושל זכרי אלפא מוצלחים ממני). פחות בעניין של קשירות, בגדי עור ושאר אביזרי-תפאורה, ויותר מעוניין באספקט המנטלי של החוויה. לא מתחבר לרוע לשם רוע או לאכזריות, ולא רואה את עצמי כעבד של אף אחד או אחת. לכן, התואר "נשלט" קצת לא מתאים לי, ואני מעדיף במקומו את הכינוי שבחרתי (זכר בטא). לא מחפש לנקות לכם את הדירה או להסיע אתכם ממקום למקום. 

מבחינת ניסיון, יש לי ניסיון אבל הוא לא נרחב (ולא עם גברים), ואני מעדיף למצוא זוג, שולטת או שולט שמבינים זאת ומוכנים להתקדם באופן איטי.
השקפות על עולם השליטה
שפוי, בטוח ובהסכמה. כל אינטראקציה מתחילה בסקייפ או בשיחת טלפון כדי לוודא שיש כימיה מינימלית.
גבולות
יקבעו ביחד, אבל שפוי, בטוח ובהסכמה. מחפש שולטים, שולטות או זוגות סבלניים ומתחשבים.
לינקים אהובים(1)
תאריך עדכון
29 בספט׳ 2018
תאריך הצטרפות
17 בספט׳ 2015
  שלחי הודעה