Pleaser​{אחר}
נשלט

איזור
מרכז
גיל
32
מצב משפחתי
רווק
מי אני
שלום לכולם!

אני נשלט קצת שונה מהמרכז, עם העדפות נוחות ועלול להתאים להרבה מאוד נשים, אבל לא לכולן.
פה בשביל להכיר נשים מעניינות וליצור מערכות יחסים שונות, המתבססות על התאמה של 2 הצדדים.
לא חדש בעולם הזה והיו לי מערכות יחסים מגוונות מאוד, מקשר רציני ועד ליחסי שולטת-נשלט, עם חסרות ניסיון ומנוסות, יכול להעיד שאין שום קשר בין כמות ההנאה שלי לכמות הניסיון שיש לך, לכן אני מאוד מתאים לנשים ללא ניסיון שהיו רוצות להתנסות ולהרגיש מה נשלט יכול להעביר לשולטת באופן הכי טבעי שיש.

הגישה שלי בעולם הזה נעימה, מכילה, סובלנית, וכמה שיותר טבעית, אני לעולם לא אצפה למשהו, או אעשה משהו שלא מרגיש לי נכון.

אני בחור נחמד, חברותי, סקרן, נקי ומסודר, בעל חוש הומור, שאיפות רבות, המון תחומי עניין, בעיקר סייבר, אסטרונומיה, פיזיקה, ביולוגיה ופסיכולוגיה, מתאמן באומנויות לחימה, מנגן בגיטרה, קצת פסנתר, שונא כדורגל, אוהב פריזבי, סרטי אימה, את החורף, להתכרבל, קאמפינג, טראקים.

הסיבה שאני פה זה כי אני קינקי בטירוף והריגוש הכי גדול שלי זה להרגיש, לראות, ולשמוע אישה מעוררת מינית או שנעים לה, במיוחד אם אני הגורם לכל העונג הזה, שום אקט שבעולם לא עושה לי את זה אם האישה לא נהנית ממנו, מה שמסביר למה בחרתי בכינוי שלי.
יש לי פוט פטיש רציני, ועוד פטישים שאני אשמח לשתף במידה וזה רלוונטי, כולם במסגרת שליטה נשית.

דבר נוסף שאני מאוד אוהב זה כירבולים, ולא רק בחורף, אז אפילו אם רק בא לך דובי מחמם שהוא במקרה גם בגודל שלך, את תהפכי את הלילות שלי לקסומים וכיפים, כי לחבק את הכרית שלי זה לא באמת מספק (:

בנוסף, יש לי המון תחביבים שיהיה מגניב אם נמצא משהו במשותף, תמיד שמח להכיר נשים ולא רק למטרה מינית, מרגיש בנוח איתכן וכל הזמן כיף לי ורגוע בנוכחות שלכן.
אוהב ומעדיף שמערכות יחסים מתפתחות באופן טבעי ל 2 הצדדים, בלי למהר או לכפות שום דבר, לתת לדברים לקרות לבד בקצב שלהם, להרגיש את הסיטואציה ורק אז לעשות מה שמתחשק לך (שבדרך כלל יהיה שווה למה שמתחשק לי).

כל חיי ראיתי נשים בצורה מאוד מיוחדת, זה חזק ממני, וזה בא לידי ביטוי גם מבחינה רגשית וגם מבחינה פיזית, אני מאוד אוהב ומעריץ אותן, רגיש ומוקסם מהן, וכשיש לי חיבור פיזי עם מישהי יש לי צורך בלתי נשלט לפנק ולסגוד לה. כבר אמרו לי בעבר שאני משהו אחר, שונה, לא מוגדר (בקטע ממש טוב), יש לי להציע הרבה יותר מסתם נשלט לשולטת, זה לא בדיוק דבר שהרבה יכולים להגיד כאן.. אבל זה גם לא בדיוק דבר שאני אוכל להוכיח בטקסט, או שכן, כך מסתבר, תלוי מי קורא את זה, בכל זאת.. ראיתי לנכון לציין את זה (:

שיהיה בהצלחה לכולם..
השקפות על עולם השליטה
צורך.

מאז שהתחלתי להיפתח מבחינה מינית, פיתחתי את הצורך להרגיש את הרגשת הכניעות שאני מחפש היום, לא ידעתי לפרש את זה באותה תקופה וסקס ונילי לא סיפק את זה, היה שם משהו חסר, לא שלם. זה בדיוק כמו הסקס בשביל הונילים, צורך, חלל שצריך למלא מדי פעם, ואם לא אז הם לא רגועים, ומרגישים שהם צריכים לעשות משהו בנידון.

הקסם שלי מתחיל ברגע שמישהי יודעת מה היא רוצה, מה היא אוהבת, ופשוט לוקחת את זה ממני.
מצד שני, אני מתפקד נהדר גם שהאישה פסיבית ולא מעוניינת לשלוט, יותר מזה - הבדיקה הבלתי פוסקת של מה עושה לה את זה מטריפה אותי.

הכניעות שלי לא באה ממקום חלש, אני לא רואה את עצמי כסמרטוט וכו׳. הכניעות שלי באה בעיקר מהערצה לאישה שאני איתה, בקטע של "וואו היא כל כך מדהימה! אני מוכן לעשות (כמעט) הכל בשבילה" ולהגיע למקומות משפילים וכנועים מתוך סגידה, הערצה והתרגשות בלתי פוסקת מהאישה שאני איתה תוך כדי האקט ומחוץ לו, כמובן שזה תלוי בבחורה אבל זה בסיס מאוד חזק אצלי.

בקשר לשליטה וירטואלית:
במפגש פיזי עם מישהי, אני מרגיש את הרגש החיובי הזה ממנה, גם אם היא תשפיל פיזית ומילולית או תכאיב אני מצליח להרגיש את זה, את החיבה הזאת, המשיכה הדדית, כמובן שאת החרמנות (שלה) והכל בהרגשה חיובית לא משנה כמה האקט משפיל וקשה.
בוירטואלי אני לא מצליח להרגיש את זה, וזה משאיר אותי עם הרגשה שלילית בדרך כלל, לא כיפית, מה שפוגע בי לרוב וכתוצאה מכך מוריד לי.
אני יודע שיש כאלה שמאמינות שאם זה לא עובד בוירטואלי אז זה לא יעבוד במפגש פיזי, אבל זה לא בהכרח נכון כי קשה להעביר רגש בהודעות או באופן וירטואלי (מבחינתי לפחות), ואצלי הרגש והשליטה הולכים ביחד, אני לא פועל מתוך דרייב מיני בלבד, ומניסיון אני יכול להעיד שאין קשר בין הכניעות שלי בוירטואלי לכניעות שלי במפגש פיזי.
גבולות
אתה לא מכיר בגבולות שלך עד שלא חצית אותם.

יש לי כמה גבולות ברורים, אבל זה משתנה, בגלל שאני מוזן מהעונג של הבחורה אני מסוגל לזרום ולחצות את הגבולות שלי אם זה באמת עושה לה טוב, אז ככה שלא כל כך ברור לי מה אני לא מוכן לעשות באופן חד משמעי. תלוי כמה הבחורה תרצה את זה, וכמה היא תתעקש להשיג את זה.
חדשות
אני ממשיך לראות ולשמוע על בחורות פה שנתקלות בבחורים הזויים, שטחיים, מתוסכלים ומה לא, שמעתי הרבה מושגים והגדרות לבחורים האלה וחבל. רק רוצה להגיד לבחורות האלה, בבקשה מכן לא להתייאש, בין ההזויים קיימים חבר׳ה מעניינים ואינטיליגנטים, חבל שהם יפגעו בגלל רוב דבילי.
תאריך עדכון
14 במאי 2021
תאריך הצטרפות
25 בספט׳ 2015
  שלחי הודעה