אדרו
מתחלף

מודעה
גברי דו למימושים דיסקרטים בלי לפרק מסגרות
אני גברי דו מיני נאה שמחפש ריגושים עם יחידים, יחידות,, זוג או יותר/קבוצה. לבוגרים/ות מבוגרים /ות מיושבים בדעתם :) אני נשוי דו מיני בן 48 נאה גברי שחום לייט, מתעסק במחשבים ונייד בלבד עם רכב (אני לא ממוקם), אני דיסקרטי ברמות וחשובה לי ההבנה הזו מצידכם. אישתי לא שותפה להרפתקאות ואיינה מודעת לנושא. אני אוהב ריגושים ומימושי פנטזיות מסוגים שונים, אני איש שיחה וחברה, מתירני ופתוח שאוהב להנות מהאווירה והחווייה שהסיטואציה מאפשרת; ראש בריא עם מיניות מאפשרת. יש לי ניסיון עם גברים, נשים, זוגות, קבוצה. אוהב את עולם השליטה וקינקי בכוונה מוסכמת ובהבנה שכולנו כאן כדי להנות ולממש פנטזיות, עם כבוד הדדי, הקשבה, דיסקרטיות ושכל בריא. אני נכון לכל הצעה שיש בה עניין וריגוש בשמירה על ההבנה ההדדית. אני פנטזיונר מטבעי וקליל באווירה, עבורי בילוי ביתי או אחר, סקס, יין, קפה, וזמן איכות לרוחב זה הדבר האולטימטיבי. אוהב סשנים ארוכים וממושכים, להנות מהזמן לרוחב. אני פתוח להצעות ואפשרויות אם זה יחידים, בנים, בנות, זוגות או קבוצה.
איזור
השפלה
גיל
49
מצב משפחתי
נשוי
מי אני
אני בזוגיות עם אישה. נאה גברי, דיסקרטי ונייד בלבד. בחור דו מיני שמחפש ריגושים והתנסויות עם גברים או נשים, זוגות או יותר, יחד או לחוד.
השקפות על עולם השליטה
כשדברים נעשים עם ניסיון ונכונות, הבנה והקשבה. שליטה או חוסר שליטה זה מושג שמקבל משמעות במהלך האקט, החשוב ביותר היא הבנה הדדיות וכבוד למי שנמצא איתך. אני מתירני דיסקרטי ומשוחרר מינית, נכון למימושים עם יחידים, בנים בנות, זוגות או קבוצה. יש לי ניסיון מחדר המיטות וגם מחוצה לו, קרוזינג וטבע, ואשמח לצבור עוד חוויות וריגושים עם פרטנרים/יות מתאימים/ות.
גבולות
כאב, סימנים, הצלפות עזות, שליטה אלימה, חוסר הבנה וחוסר כבוד.
חדשות
אני מחפש גברים או נשים, זוגות או קבוצה, בני 30 עד 60 פלוס מינוס, יש לי ניסיון, ואני מעוניין בפרטנרים/יות קבועים או מזדמנים לגיטימים למימושים וחוויות מיניות, הגשמת חשקים וזמן איכות.
יש להבין שהדמיון ומחשבה שלי רחבה, אני ורסטילי וגמיש בסיטואציה ומקליל מצב, אוהב להיות תחת שליטה או שולט באופנים השונים. תלות פרטנרים וחיבור והדינמיקה שנוצרת. אני בחור די דומיננטי וענייני, אני נותן לעצמי חופש ודרור למאוואיי הכמוסים ומממש אותם הלכה למעשה, לא מעט כיווני עניין ודברים; קינקי סליז ועוד; אוהב להשתחרר בסיטואציה. אני מעוניין לחוות עוד עם פרטנרים נכונים בדיסקרטיות מוחלטת, הלאה במסע החיים של פנטזיה וריגושים.
תאריך עדכון
1 בנוב׳ 2023
תאריך הצטרפות
30 בנוב׳ 2015
  שלחי הודעה