קינקי1984

מין / מגדר
גבר
איזור
צפון
גיל
39
מצב משפחתי
נשוי
מי אני
שלום ותודה על העניין וההצצה בפרופיל. אז קצת עלי, אני באמת לא אוהב להעיד על עצמי אבל אני לא חושב שיש מנוס מזה כאן. אז סה"כ מגדיר את עצמי כאדם אינטליגנט. נראה לא רע (כמובן שזה גם בעיני המתבוננת), אבל מעבר לזה איפשהו אני בעצמי מייחס הרבה פחות חשיבות למראה חיצוני ומעדיף שגם את תהיי ככה. (בלי להשמע דביק מדי כי ברור שיש לזה חשיבות, היא פשוט לא במקום הראשון) אז לעניינינו ועכשיו לחלקים הפחות בנאליים... נראה (ולרוב גם מתנהג) שקט ומופנם אבל יכול להיות פרוע לגמרי בסיטואציטת הנכונות. מאוד אופטימי וכמעט תמיד רואה את חצי הכוס המלאה.

אני אגיד שעם זה שאני יותר בכיוון הכנוע באופי וגם במיטה, אני לווא דווקא מחפש להיות עבד (אם כי גם זה מדבר אלי). אני מגדיר את עצמי כאדם קינקי... אפילו מאוד. באופן כללי אני נמשך כמעט לכל דבר שהוא מעבר ל"רגיל" ואני כאן כדי לחפש מישהי עם ראש קינקי כמו שלי... שולטת או לא.

הפנטזיה הכי פרועה פרועה שלי כרגע היא scat .
זו לא בדיוק לגמרי פנטזיה כי התנסיתי בזה אבל זה היה בעבר המאוד רחוק, אבל היה פשוט מדהים ואני מחפש את זה שוב.  זה כמובן לא כל מה שאני מחפש אבל זה יהיה מדהים למצוא מישהי שמתחברת לזה (בעיקר מחפש לקבל אבל פתוח להכל כמשחק קינקי ולא בהכרח שליטה)

בכל מקרה תמיד שמח להתכתב ולדבר עם כל מי שמעוניינת גם בלי הגדרות ומטרות כתובות מראש.

זהו חפרתי מספיק נראה לי...
השקפות על עולם השליטה
אם מדובר בשליטה, אז כמו שאמרתי, להיות כנוע זה יותר טבעי לי. אני לא נגד לניות שולט אבל פשוט לא חושב שאהיה טןב בזה:)...
אם אמצא פה שולטת, אני מעדיף מישהי מהסוג שעושה את זה מתוך חיבה ולא מתוך רצון להשפיל. קצת קשה להסביר וזו גם ככה חפירה... אז אם נדבר אני אוכל לנסות להסביר יותר.
גבולות
כאב מוגזם בעיקר.
תאריך עדכון
3 בדצמ׳ 2020
תאריך הצטרפות
22 במרץ 2016
  שלחי הודעה