מטפל מושפל
נשלט

מודעה
מחפש שולטת קינקית :)
מחפש שולטת קינקית :) נשלט מחפש שולטת קינקית :) נשלט מושפל מחפש שולטת נשלט בן 30 מהמרכז, מחפש להעריץ את כל גופה של השולטת. רוצה שהיא תתנהג בי כרכוש שלה ותקבע לי בדיוק מה לעשות ומתי. לעשות לה טוב ונעים, כל מה שרק תרצה. לענג ולסגוד לה לחלוטין. מעוניין לעבור אילוף יסודי מכף רגל ועד ראש ולהשתפר כראות עיניה :) להיות העבד האנאלי האוראלי שלה, לממש לה פנטזיות שונות ומגוונות. מתחבר למגוון רחב שלד ברים בבדסמ (כגון השפלות!!!, סנפקים, חדירות, קשירות ועינוג השולטת, ועוד...) אבל מה שחשוב כמובן זה מה שהשולטת מתחברת אליו ואוהבת. **יש מגוון רחב של צעצועים אנאלים (פלאגים חרוזים וכו, בהם היא תוכל לעשות שימוש כראות עיניה. רובם בתוליים) בנוסף, יש מגוון של צעצועים לעינוג השולטת במידה ותבחר בכך.
איזור
מרכז
גיל
34
מצב משפחתי
רווק
מי אני
איכותי ומשכיל, נאה. מתחבר לנשים בעלות הערכה עצמית גבוהה, אינטליגנטיות, אסרטיביות.
מתחבר למגוון רחב של דברים בבדסמ- להשתייכות, קבלת מרות והערצה. מתחבר לשליטה מנטלית ובעיקר פיזית, משרת ומפנק את האשה בכל צורה שהיא דורשת, להיות תחת מרותה.
לאוהבות עינוג אוראלי, אשמח להתמסר...

מעוניין להתמסר לאשה ולהיות לה לעבד ומשרת נאמן

* אוהב ומתחבר להיות עבד אוראלי, משקיען ומתמסר בכל דרך שתבחר (לענג בכל דרך שתמצא לנכון)

נ.ב
יש מגוון של צעצועי מין לעינוג השולטת (אם תרצה) וצעצועים שיכולים לשמש אותה להתעללות בנשלט.
השקפות על עולם השליטה
שליטה וכניעה באים רק מאהבה. אני נמשך לשליטה נשית טהורה ואפילו לעליונות נשית, וכגודל האמון והאהבה, כך גודל ההתמסרות. עבורי הדבר החשוב בכניעה הוא ריצוי המלכה, ולכן גם אם היא אוהבת פטישים מסויימים שאינני אוהב, או אינה אוהבת דברים שאני אוהב, החשוב מכל הוא לרצות אותה ולראות את החיוך על פניה ששווה הכל.
גבולות
יש כמה :)
תאריך עדכון
27 באפר׳ 2021
תאריך הצטרפות
24 במרץ 2016
  שלחי הודעה