גל החד קרן​{חד קרן קסו}
מתחלף

מודעה
חד קרן פולי פאן bdsm לשחק איתו
אתם אוהבים חדי קרן ? יופי כי אני פאקינג חד קרן לא מוצא איך לשים אותי בתבנית של בן אדם . ראש פתוח וחיובי אם יש משיכה וחיבור יכול להיות כייף שואף לעוד קשרי פולי אם יוצרי קסם (א.נשים קסומים) מריגש שחשוב לי שיהו בחיי א.נשים שאוהבים משחקי שליטה ואפשר להתפתח ביחד איתם בתחום השליטה. אני הכי אוהב לפגוש בחורות אם בטחות עצמי גבוה שלא עושות חשבון לאף אחד כשאני שולט אני שולט ברכות ובעדיות , בכבוד ואהבה.
מודעה
גל החד קרן 24 בקיבוץ על הכנרת
היי אני גל ואני חד קרן פאקינג חד קרן , אם יש וויב טוב וחיבור אשמח להכיר . שולט מתחיל והוגן אני שולט בגישה חיובית וכייפעת שולט ברכות ובעדיות , בכבוד ואהבה. בא אם ראש פתוח וחיובי אם יש משיכה וחיבור יכול להיות כייף שואף לעוד קשרי פולי אם יוצרי קסם (א.נשים קסומים) מריגש שחשוב לי שיהו בחיי א.נשים שאוהבים משחקי שליטה ואפשר להתפתח ביחד איתם בתחום השליטה. כמו כל חדי הקרן אני יצור לא מוגדר , אך יכולים למצוא אותי על ציר ה - פולי , בי, פאן , שולט , נשלט .
איזור
צפון
גיל
27
מצב משפחתי
רווק
מי אני
I'm not a man I am a unicorn
השקפות על עולם השליטה
אוהב לחוות ולהרגיש ,שיה כייף נעים ומטורף , יכול לשחק בכל המשחקים כי כייף לשחק , מדליק אותי שולטות חזקות אם בטחון עצמי גבוה , אני יודע שאני מדהים ויש בי מלא קסם ודברים טובים , אבל אני אוהב להרגיש מושפל וחלש ולתת למישהי את במה להיות אלה ולסגוד לה , כמובן שיודע גם לשלוט , ברכות באהבה בכבוד
גבולות
Open maind is cool
תאריך עדכון
30 בדצמ׳ 2020
תאריך הצטרפות
26 במאי 2016
  שלחי הודעה