vangelis10000

מודעה
אלפא נאה מאוד מחפש קינקית / סוויצ׳ית / sub
(בעברית העילגת לאחר זמן ממושך בגולה וחזרה לישראל - ושימוש במקלדת וירטואלית לאור העובדה שאין פונטים בעברית על הלפטופ מארה"ב -דהיינו -נאלץ להקליק על כל אות עם העכבר....RRRRrrrr) טוב ...מכיוון שאני רומנטיקן ב core - פני אליי אך ורק אם זה מדבר אלייך : https://youtu.be/DMg8LwfXdyc דום / אלפא נאה מאד (אכן, תמונות הפרופיל הן אני) עם פלפול של סוויצ׳יות (כי אין כמו לחוות את כל העולמות?) מחפש אותך הקינקית האולטימטיבית (לא מאמין בהגדרות ובתיוגים ) ומאמין יודע שבראש ובראשונה צריך להיות בן/בת אדם - דהיינו: ישר, טוב לב, ישיר ולוחם צדק- כל השאר זה אקסטרות (icing on the cake ) עכשיו - לאור העובדה שבסופו של דבר הכול מושפע מגנטיקה ויש דברים subliminal שלא ניתן להסביר במשיכה (פרמונים, ריחות וכו׳) - can't fool genetics I say ?- יש לי סגנון מראה שאני נמשך אליו טבעית: עור בהיר(כן - אירי כזה שאף פעם לא ראה את אור השמש וצריך קרם הגנה SPF1000 בחוף), עיניים כחולות/ירוקות - יש לי חולשה מיוחדת למוטציה הירוקה, גוף אתלטי/ רזה (אבל לא שולל בחורה עם ״curves" in the right places ) בונוסים: 1. איטילגנציה : כן sapiosexual וגיקיות (geek) - זה סקסי - חולה על ה librarian type 2. חולת קולנוע וסרטים (במיוחד סרטים זרים) 3. אם את bisexual = super hot. - המטוס מחכה - יאללה - מתחתנים בווגאס ? 4.אהבת אופנועים ו/או אקסטרים 5. אוהבת טכנולוגיה וצופה ב Ted Talks אסיים את ״רשימת המכולת״ פה - כי בסופו של דבר הכל הבל הבלים עד שנפגשים פנים מול פנים ותוהים על קנקנו של האדם. חשוב לציין שאדרוש תמונה לאחר הפנייה הראשונה - יהיה זה בזבוז זמן אם המשיכה החייתית / primal לא מפגינה את עצמה מה get go. כמהה לפגוש אותך - אני יודע שאת drifting באוקיינוס וזו זריקת message in a bottle - אבל אני אופטימיסט מטבעי - דבר שהוכיח את עצמו פעם אחר פעם בחיי. Ciao, S.
מצב משפחתי
גרוש
מי אני
  .Back in Israel after spending 13 years in the US. Sapiosexual women = SEXY
 
“The truth is, everyone is going to hurt you. You just got to find the ones worth suffering for.”
? Bob Marley

"Insanity is keep doing the same experiment over and over again and expecting different results"
Albert Einstein

“Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you wanna be tough, grow a vagina. Those things can take a pounding”
Betty White

"I am willing to DIE for you - but I will NOT LIVE for you!"



We all carry some sort of luggage/baggage - the big question is - "Does it fit in your overhead compartment? " :)"We come to love not by finding a perfect person, but by learning to see an imperfect person perfectly." - Sam Keen

"One must learn to love oneself before one can learn to love others"
תאריך עדכון
3 ביוני 2016
תאריך הצטרפות
27 במאי 2016
  שלחי הודעה