הליברטיני
אחר

מודעה
גבר חובב לבוש נשי/פטישיסטי באחרים עם טעם דומה
בחור גיי צעיר מהמרכז אוהב ללבוש לבוש נשי תחתון ופטישיסטי- גרביונים, חותלות, ביריות, אבל גם מגפיים, מכנסונים ועוד. אוטוגנופיל! לא טרנסקסואל או ג'נדר-קוויר ורואה את עצמי כגבר, אבל נמשך לתחרה, משי, קטיפה, עור ולייטקס. אוהב לבוש שמבליט את הטוסיק והמפשעה ומדגיש את החמוקיים של הגוף. מחפש גברים כמוני למפגשים מהנים- עם או בלי סקס- אבל תמיד בלבוש נשי/פטישיסטי ובעירום חלקי. ממוקם ופנוי בשעות משתנות. אפשר ליצור קשר בפרטי. חשוב לציין! מחפש אוטוגנופילים כמוני! לא טרנסקסאלים או ג'נדר קווירים, אלא גברים סיסג'נדרים שנמשכים ללבוש נשי/פטישיסטי. אלא אם, אתם מכירים בכך שאתם גברים בגוף ושיכולים גם עם לבוש נשי פטישיסטי או בעירום מלא, אך לא יותר מכך- מאחר וסולד מגברים בלבוש נשי מלא!
מודעה
בחור מתחלף למשחקי תפקידים וכח מורכבים
בחור גיי מתחלף, מחפש גבר שיהיה מוכן להצטרף אלי למשחקי כוח ושליטה רכים ומורכבים. מחפש אדון שיעשה בי כרצונו, בגבולות מוסכמים. רוצה אותך שתגיע אלי כמשרת, אך בהמשך יתהפכו בינינו הדברים ותאלץ אותי לשרת אותך. כך אמלא את רצונותיך, חשקיך וגחמותיך. לא מוכן ללכלוך, דם או אלימות קשים, אבל כן מוכן לניוש, החפצה, התגזענות, ביזוי, קללות, שפה גסה ואלימות רכה (וייתכן גם מקלחות צהובות). ארצה גם שתצטרף אליי ולשפוט אחר. מחפש גבר בן 40 ומעלה ובגובה של 1.75 מ' ומעלה. ממוקם ופנוי בשעות משתנות. שומר על דיסקרטיות (מה שאומר גם ללא פומביות). אפשר ליצור קשר בפרטי
איזור
מרכז
גיל
39
מצב משפחתי
רווק
מי אני
יותר ונילה מקינק, אבל בכל זאת, מחפש להכיר גברים- גבריים במראה ובוגרים בנפש- למטרות שונות. אוהב לשלוט, אבל גם פסיבי במיטה (ובתוך כך גם אוהב ניוש הדדי). אוהב את הגוף הגברי ואוהב להתענג על סקס טוב, כולל חדירה. רוצה לשלוט כמה שיותר בסיטואציה כדי להפיק ממנה כמה שיותר, אבל מאוד עדין. ככה יוצא שמחפש גברים לבילויים משותפים ודיסקרטיים בלבוש נשי תחתון. הכי רך וחשוף שאפשר. מצד שני, רוצה אותך לשימושי ולהפוך אותך לצעצוע המין האנושי שלי. אין כאן אלימות פיזית, דם או יציאות, אבל כן וולגריות מילולית ומוטיבים של השפלה ורודנות. אם אתה חושב שתוכל להתמודד עם זה, דבר איתי. חולשה מיוחדת לגברים מזרחים ורוסים.
השקפות על עולם השליטה
כמו בכל מערכת יחסים מינית, יש כאן אנשים בוגרים שחופשיים לעשות ככל העולה על רוחם, כל עוד הם מכבדים אחד את השני ולא פוגעים פיזית או מנטלית אחד בשני. מכאן, אפשר לראות מה הגבולות האחד של השני ולתת דרור לדמיון ולפנטזיות.
גבולות
ללא דם, צואה, לכלוך או אלימות פיזית. דיסקרטיות עבור כל הצדדים (מה שאומר גם ללא פומביות)
חדשות
בקרוב פוסט נוסף בבלוג, חלק ראשון בסיפור בהמשכים 
תאריך עדכון
17 במאי 2023
תאריך הצטרפות
31 במאי 2016
בלוגים נעקבים
  שלחי הודעה