LillithS

מין / מגדר
אישה
מצב משפחתי
רווקה
מי אני
אישה חזקה ונמאס לי להסתיר את זה. אני מחפשת מישהו שידע להעריץ ולהעריך אותי על מה שאני. שיתמוגג ויינמס כשהוא מסתכל עלי.

אני חריפה ומשכילה, אסרטיבית ושתלטנית. אני מחפשת גבר נשלט שזה הדבר שהוא זקוק לו כמו אוויר לנשימה. מישהו שבאמת ובתמים כל הדברים האלה, בעוצמתם המקסימלית - עושים לו את זה.
השליטה שלי לא כוללת צעקות ולא וולגריות. אני תמיד מדברת בשקט. אבל השקט שלי חודר קירות ושובר אותם. כשתקשיב לי, אתה תרצה להתמסר ולהשתטח על הרצפה. לא משנה כמה ארסיים וקשים יהיו הדברים שאגיד. אני רוצה מישהו שיעריץ את הגוף שלי ויסגוד לו. לשמחתי, עם איך שאני נראית - זה לא יהיה קשה במיוחד. אתה צריך להימשך לבחורות נמוכות, עם צבע עור לבן חיוור, שפתיים בשרניות, שיער כהה, חזה גדול, תחת מושלם, קצת בטן ועיניים רעות.

ומה אני מוכנה לתת בתמורה? לחקור ולגלות את הדברים שהוא אוהב ולזרום איתם. איתי אין מה להתבייש - ספר לי מה אתה אוהב ומקסימום אסרב. אני יודעת להעניק אהבה ורוך אינסופיים בדיוק כמו שאני יודעת להעניק כאב והשפלה. ואני אוהבת לתת את שניהם, אבל אתה צריך להרוויח את זה. למעשה, אתה תצטרך להרוויח את זה כל הזמן, וכל פעם מחדש. אגב, אם אתה אוהב שליטה ללא כאב או השפלה, אני יכולה לתת לך את זה. מבחינתי הדברים לא חייבים להיות קשורים.

אני מעדיפה בחורים צעירים יותר, עם עיניים גדולות, פנים קצת ילדותיות, ומראה תמים בכללי. רצוי רזים ומהממים.

טיפוח והיגיינה סופר חשובים לי. כמובן שדורשת מעצמי את אותו הדבר...
השקפות על עולם השליטה
הו ואו, אני עושה כאן רק צעדים ראשונים על עקבי הסטילטו השחורות שלי. זה מרתק, זה פנטסטי, וזה המקום שבו הפנטזיות והתשוקות נפגשים, והבושה נעלמת. כמה נפלא שיש גם עולם אחר, שהשיח הנורמטיבי והמשעמם לא יכול לשאת, ושבו אין חלוקה ל"נכון|", "לא נכון", "לגיטימי" או "מביש". כל זה, כמובן כמובן, בתוך גבולות של כבוד והסכמה שהוגדרו מראש.
גבולות
כבוד הדדי, גבולות מוסכמים מראש, דם, פציעות בלתי הפיכות, הימורים וסכנות. אני אוהבת לדעת מה הגבולות כדי להשתולל במרווחים שבהם.

ועוד דבר, אם אתה בזוגיות כלשהי - אנא, אל תפנה אלי. מעולם לא הייתי עם אדם תפוס ואני לא מתכוונת להתחיל כאן.
תאריך עדכון
21 באוג׳ 2016
תאריך הצטרפות
6 ביוני 2016
  שלחי הודעה