איה74

מין / מגדר
אישה
איזור
השרון והסביבה
גיל
49
מצב משפחתי
גרושה
מי אני
איה. את הבחוץ, הטייטלים, קל לראות. את הבפנים אני תמיד ממשיכה לחפש בעצמי.  מחפשת כל יום ללמוד משהו חדש.  אבל קצת יותר פרטים טכניים: גרושה+, הייטקיסטית, אזור השרון. גובה 178 ללא עקבים (מעדיפה עקבים) ולא יוצאת עם גברים נמוכים ממני (כן, זה גבול). שמנה. 
יצאתי לחפש אהבה, הבנה, הקשבה, תמיכה ופירגון הדדי. זה מה שכתבתי אז "מבטיחה לתת את כל זה בחזרה. התמסרות היא בטבע שלי, לא זקוקה לחינוך מחדש. זקוקה למרחב בטוח לתת מעצמי. אם אתה בשלב שאתה כבר יודע מי אתה ולא מרגיש צורך להוכיח כל הזמן, אשמח לשמוע ממך. כשאבקש ממך כאב, תדע שאני ממש (אבל ממש) מחבבת אותך".
השקפות על עולם השליטה
שיניים ננעצות בבשר החשוף ציפורניים קורעות את העור אוויר עוזב את הגוף מתמסרת.  זקוקה לעוצמה, לכח, לכאב, בעיקר שמשתקף מהעיניים. הפחד שלך שאתה יודע שבכל רגע של היסח דעת אתה עלול לאבד אותי שמעביר אותך על דעתך ומוציא ממך את הפרא. הפחד שלי מהלהיות איתך ובלעדיך. התשוקה. מאוזנים בחיי השפיות, השיגרה והכבוד הדדי שמגיע מתוך אהבה.    בין האפשרות של לאהוב ולאבד ובין לא לאהוב כלל אני תמיד בוחרת בראשונה. בתום הגילגול הזה, כשאחזיר את נשמתי חזרה למאגר החיים, אני אשמח להגיד שניצלתי את הזמן שניתן לי כאן על פני האדמה.  וכן, אני סאבית.
גבולות
לא למחפשי הסקס בלבד, המפגשים המזדמנים, הזורמים או אלו שחושבים שהקפה והשיחה הבטלה לפני / אחרי זה סוג של מערכת יחסים.   גברים מתחת ל 1.80 (עם נשים נמוכות ממני אין לי בעיה).   לא למחפשי הנשלטות אינסטנט.  לא למחפשי הסשנים.  מאמינה בראש ובראשונה בפתיחות, תיקשורת ופרגון הדדי. מעריכה את החופש שלי. איך זה מסתדר עם השיוך של הבדסמ? שאלה טובה.  
לא לנשואים (עניין המוסר זו בעיה שלך) גם לא בנישואים פתוחים (כמו שאמרתי, זה לא המוסר) אם אתה לא יכול להשאר לישון או לבלות איתי בסופ"ש אין לי צורך בך. 
חדשות
לא מחפשת. היום אני אומרת כן לחוויות. אבל ביום שאחפש אני יודעת מה אני רוצה - גבר.
תאריך עדכון
22 במרץ 2024
תאריך הצטרפות
20 באוג׳ 2016
  שלחי הודעה