Ever since 96
נשלט

מודעה
בסט פריינדס?
היי שלום לכלוביסטיות היקרות (: אני בן 26 מהמרכז, נשלט וכלבלב (בכללי גם מתחלף וונילי לפעמים, אם זה רלוונטי). גבוה בהיר ורזה. לאחרונה חזרתי לאתר אחרי שהבנתי שתחושות השירות והערצה הכי משמחות ומספקות אותי בעולם, מאה אחוז שלם עם עצמי ועם הרצון להתמסר ולהשתייך לשולטת מעניינת ואיכותית. אשמח להכיר מישהי מעניינת וסוחפת, מישהי שלא תרתע מלנצל אותי אבל גם לא תרתע מחיבוק וקרבה, גם אם לא נחייה באושר ועושר עד עצם היום, במקסימום ניהיה בסטיז במקום.
איזור
מרכז
גיל
27
מצב משפחתי
רווק
מי אני
גבוה, בהיר, נראה טוב, אינטיליגנט, אוהב לטייל בארץ ובעולם, לצחוק ולהצחיק ואוהב מוזיקה (בעיקר היפ הופ אבל הכל מתקבל על הדעת).<br /> מחפש פרטנרית (רצוי באיזור גילי ושתראה טוב ושיהיה לה חוש הומור) שנוכל להנות ביחד מהעולם המשוגע הזה (וגם מהעולם הנורמלי כמובן)
מהמרכז, אבל מרחק אף פעם לא באמת היווה מכשול.
השקפות על עולם השליטה
מושך ומשוגע. כל כך הרבה דברים שכן מאוד וכל כך הרבה דברים שלא מאוד.. מאמין מאוד בשליטה מנטאלית לכל המשתמע אך גם פיזית. <br /><br /><span style="text-decoration: underline;">לאחרוונה הגעתי למסקנה שאני נשלט, רוצה להיות נשלט רוצה להיות כנוע ולשרת מישהי שנועדה לכך, לשים אותה בראש ובראשונה, מישהי שתדע לחבק ולסטור באותו הזמן, שתדע לאלף<br />ולהפיק ממני את המיטב שאני יכול לעשות, למענה.<br /></span>מישהי חמודה, שאוהבת לחייך ולצחוק, שתראה טוב ותיהיה דומיננטית (לפחות בשליטה עליי)<br /><br />מתחבר לשליטה מנטאלית מאוד אך גם לצד הפיזי, פוט פטיש חזק, השפלות, שירות, סגידה והערצה. (ועוד כמה דברים שלא עלו כרגע בראשי)
גבולות
צואה, דם ומחטים. ואולי עוד משהו שלא עולה בראש כרגע
חוסר בחוש הומור ורוע.
חדשות
חזרתי לפה, עדיין מאמין, עדיין נחוש, אבל אולי טיפה סקפטי וכבוי.
מרגיש שככל שדוחפים לזה יותר זה לא קורה, הרצון להיות נשלט מתרחק יותר ויותר ככל שאני מוכן לתת מעצמי יותר, אבסורד!
תאריך עדכון
27 בינו׳ 2023
תאריך הצטרפות
27 בנוב׳ 2016
  שלחי הודעה