גבעות
נשלט

איזור
השרון והסביבה
גיל
36
מצב משפחתי
רווק
מי אני
בחור מכרכור, כמעט מטר תשעים, כמעט קריין ברדיו, כמעט רואה בלי משקפיים. השתיקה יפה לחכמים. באופן אישי אני מתחבר יותר לקשירות ולצניעות. לייטקס ובגדי עור, CFNM וכו'. כל מה שמבליט את ההבדלים של שני צידי השוט. כושר ספיגת כאב גבוה וכושר גופני נמוך. כנה וסבלני.

מפחד אימים מהתחלות. דף לבן ריק הוא אחד האויבים הכי גדולים שלי. מצד שני אוהב הרפתקאות ולהיסחף עם אחרים.
תשאלו אותי על 100 הצעצועים שלי, יש תמונות באלבומים. הם חלק גדול מההתפתחות והפריחה המינית המוקדמת שלי. איך מפלאג אחד קטן עברתי לשני צ'ימידנים ואיך למדתי להשתמש, לבחון, לתחזק ולהחליט על הצעצוע הבא. גם בזכות הטעויות שבדרך.
מזוכיסט בהכחשה. לא באמת אוהב כאב. טוב, חוץ מעינוי פטמות שזה סבבה. וספנקים בירכיים שמרעידים לי את הרגליים. וCBT שמעלה את הדם לפנים. ועצירת זרם הדם לגפיים עד לרמה שלא מרגישים אותן וכל נגיעה בגוף מרגישה כמו סט סכינים מחושמלות קפואות. אוחחח. יש דרכים להכאיב שישכנעו (יישברו?) גם את האגו המנופח ביותר.
השקפות על עולם השליטה
כל אחד מהמשפטים הבאים הם טיפה של תמצית שקדים. בזכות עצמם הם לא תורמים הרבה ואפילו יכולים להשאיר טעם מוזר בפה. הם כותרת של סיפור שמסתתר מאחורי שכבות של סאבטקסט. על חלקם כתבתי כבר, ועל האחרים איני מבטיח דבר אבל מרשה ומעודד לשאול.

• מצאתי את קיומו בגיל העשרה, ומאז הוא ליווה אותי באינספור פנטזיות. כבר לא פנטזיה, אני כאן.
• פעם כל מה שהיה לי זה המסך. למרות שחציתי אותו מזמן אני עדיין מאמין בכוחו.
• "כן, ומה עוד?" זה המוטו שלי.
• שליטה היא העדפה מינית חוצה מינים ומגדרים. אני יכול לראות את היופי שבאקט גם אם לא נגיע לחתונה.
גבולות
גמישים ביותר, מוכן לדבר על הכל. שומר על קצב רגוע, אנושיות ודרך ארץ לפני שמגיעים לשליטה.
מגשש תמיד אחר תחומי עניין נוספים, הצעד הבא. מוסיף ומוחק סעיפים מרשימת המשאלות. נדיר שמשהו מגיע לגבולות אם עומד בתנאי היחיד שצויין קודם.
חדשות
עבדים, איך תדעו שאתם שומרים על ריחוק חברתי מספק בימי קורונה? דמיינו שאתם משתחווים ומשתטחים לאישה העומדת מולכם ועמדו היכן שהרגליים שלכם היו נמצאות. מותר גם לדמיין שאתם בגובה 2 מטר. מותר גם לדמיין שאחרי שנה ומשהו מישהו עוד שומר על ריחוק...



הצוואר שתמיד תפוס, הכתף הפרוקה מילדות, וכף הרגל שעוד מחלימה מפציעה קצת מקשות על ההשתתפות בכל הפעילויות כמו פעם. בכל זאת לא רוצה לוותר על הקשירה השבועית.
פעיל באתר לעתים רחוקות. נקודה.
מותר לך לפנות.
לינקים אהובים(1)
לינקים אהובים(2)
לינקים אהובים(3)
תאריך עדכון
22 באוג׳ 2021
תאריך הצטרפות
7 בדצמ׳ 2016
בלוגים נעקבים
לפני 13 שעות
  שלחי הודעה