Eshel
נשלט

איזור
מרכז
גיל
32
מי אני
אב מאוהב, חובש כיפה, רומנטיקן, ג׳נטלמן, חומר גלם של חוסר גבולות שמסתתר מאחורי חזות תמימה ובייבי פייס, עקשן, מושקע רבות במודעות וכנות עצמית, האחרון שיכנס לוויכוח, והראשון שישתף את דעתו במדיה ונשאל לגביה, סרקטי מושבע, וחשוד על אינטליגנציה רגשית מפותחת. לא יודע.. תבדקו אם זה נכון.

פרוד למעלה משנה.

מי אני בהקשר בדס״מי:
בחור שגילה את הנטיה הבדסמית שלו מגיל כל כך צעיר ומבלי לדעת מהן המחשבות והחשקים שעוברים בו. מישהו עם כבוד עצמי ומודעות, שמעריך עבודת מידות, כנות, בגרות, עומק ואינטליגנציה כללית ובעיקר רגשית. מישהו שהחיבור שלו הוא ברובו מנטלי, ושיכרע ברך לפני אחת ש*כאדם* הוא יוכל להעריץ אותה, ומשם ימליך אותה עליו. מישהו שמחפש את האלילה שלו למערכת יחסים משולבת בדסמ.

מה אני מחפש:
מערכת יחסי שליטה מנטלית קבועים לטווח ארוך או בינוני, עם תקשורת קבועה, ועם דגש מרכזי על עומק וחיבור הדדי.

מחפש את זה עם מישהי שהשליטה נוכחת ב-DNA שלה. שיודעת לקחת שליטה. שנהנית ושואבת חיות ממנה. שיודעת לקבל הכנעה מהנשלט שלה. שפאקינג תטרוף אותי! שתשאב ותנצל אותי במקסימום לעונג והצרכים האישיים שלה. שתמתח את הגבולות שלי. שתדע לגרום לי להתמכר אליה.

מישהי עם תכונות נפש ואופי שאוכל להעריץ כבת אדם.
מישהי שתעוף עליי לא פחות משאני עליה. שתדע להעריך את החוזקות שלי, את הרגש שבי, את הכנות והאומץ שלי, את המראה שלי, את ההכלה האמפתיה שלי.
שתוכל להרשות לעצמה גם להתרפק ולהתפרק עליי, שתתן בי אמון שאוכל לעטוף ולהגן עליה. שתרשה לעצמה להשתמש בי לא רק ברגעיה החזקים, אלא גם באלו החלשים.
מישהי שתדע לקרוא אותי, את נבכי נפשי ולעצב אותי מחדש לצרכיה. שתהפוך אותי לכלי שרת מושלם עבורה. לצעצוע היקר והאהוב ביותר שלה. שתדע לנגן בי סימפוניות של שליטה מוחלטת.
מישהי שאתמכר אליה בטוטאליות.

מה חשוב לי בקשר:
בראש ובראשונה חיבור הדדי. המסירות שלי היא מהנפש, והיא מלווה בהמון רגש. אפילו אהבה. חשוב לי להרגיש חשוב ומיוחד לבעלים שלי.
חשובה לי כנות ושקיפות ללא פשרות, תקשורת בריאה, הגיינה, ונכונות אמיתית לבנות משהו טוב ויציב, ועם מודעות לכך שקשיים ואתגרים תמיד יש, החוכמה לגשר מעליהם בתקשורת טובה ולחזק את הקשר הלאה.

הפטישים שלי:
החפצה, קשירות, גולדן, חוסר אונים, פוט פטיש, מגע אירוטי, פייס סיטינג (ובכללי לתת אוראלי והרבה), משחקי מח עמוקים. ובכללי - המון מגע. מכל סוג.

הקשיים (לא גבולות) שלי בבדסמ:
כאב קשה, השפלות, משימות שמתנגשות ישירות עם הכבוד העצמי שלי (ויש ממנו בכמויות..), ביניהם: ניוש, פומביות מוגזמת, לשמש כבעל חיים וכדו.
מניסיון, כשהחיבור הרגשי קיים - אין באמת דבר שיעצור אותי מלהביא חיוך לפנים שלה ושימנע ממני את העונג המוחי האדיר הזה לדעת שהחיוך הזה שם בגללי. כי אחרי הכל ולפני הכל - כגבר, כל שכן כנשלט, העונג האמיתי יושב על הנקודה הזו במח שהצלחת, הבאת ביצוע והצלחת לענג את הבחורה שלך. כל השאר זה באמת בונוס.

מה אני יכול לתת לך:
כל מה שתצליחי לשאוב ממני עבורך. הגבול הוא היכן שנגמר הדמיון והמעוף שלך.

מה אני צריך ממך:
אחריות, נכונות, והדדיות.

כישורים צדדים:
תואר ראשון בעוס, ידע במחשבים רשתות וסמארטפונים, הסטייקים שלי זו התמכרות, יכולת וורבלית טובה, תותח אמיתי בעבודה עם הלשון, נראה טוב.
השקפות על עולם השליטה
בעיניי, ההבדל בין קינק לבדסמ, הוא האם זה רק משחק, או צורך נפשי להתמסר, להרפות את שריר השליטה הכרוני הזה, ולהסכים להיאבד, לתת לזו שמעליך לעצב אותך מבפנים, לפי הבנתה, לצרכיה. להסכים לעצמך להפוך לכל דבר שהיא תצטרך ממך, ולחשוק בהיררכיה הזו, כשאין לך תענוג נפשי גדול יותר מלראות חיוך על פניה ולדעת שהוא שם בגללך. בגלל שמילאת עבורה ברגע זה את הצורך האמיתי והמדויק לה.
גבולות
חוסר אמון, חוסר הדדיות, גברים, ונזקים בלתי הפיכים.

למדתי שכשנוצר חיבור ומתלקחת לה התבערה האובססיבית הזו להסב לה אושר - הגבולות נמתחים, נשברים, ואין שום רמזור שיעצור אותך מהמטרה הזו.
חדשות
לפעמים, דווקא הכלוב - הוא מה שיוציא אותך לחופשי..
תאריך עדכון
17 במרץ 2024
תאריך הצטרפות
15 בדצמ׳ 2016
  שלחי הודעה