DomGuy
שולט

מודעה
בן 27 פרדס חנה כרכור
בעולם השליטה כבר מספר שנים. התנסתי בקשרים בדסמיים והיו לי מספר שפחות. כמו כן גם היו לי מספר זוגיות ארוכות טווח (כמה שנים), חלקן מונגמיות חלקן לא. אני יודע טוב מאד מה אני מחפש. מחפש שפחה שגרה באזור, או לפחות עם מוכנות להגיע מספר פעמים בשבוע. התדירות בה אני זקוק לשפחה היא על בסיס סמי יומי. הייתי מעוניין בילדה טובה ושקטה וצייתנית שרק רוצה לרצות את האדון שלה. מאד מאמין בחינוך לפי צרכי, מאד אוהב להעניש במגוון דרכים יצירתיות. מודה שבשיבארי פחות עסקינן אבל כן אוהב שהתנועה שלך מוגבלת. אז אם כל מה שכתוב כאן מדבר אלייך, ואת אוהבת בעלי חיים (3 חתולים), העדפה לטבעונית/צמחונית, טיפוס ביתי וממש לא מונוגמי (למרות שקנאה זה לגיטימי) אשמח לקבל ממך הודעה.
איזור
השרון והסביבה
גיל
28
מצב משפחתי
רווק
מי אני
אדם מופנם, מחושב אך אימפולסיבי, יצירתי, איש רוח והגות, כותב, מוזיקאי, מפיק ואיש מחשבים. אומר את דעתי בכל עת בצורה בוטה, אך משתדל לחיות בהרמוניה עם הסביבה.

איש שיחה ואדם מעניין, כך אעיד על עצמי. בצבא שירתתי בחיל המודיעין, עבדתי קצת בהייטק, עברתי לברלין לשנה. מנטלית אני לא בן 27. הספקתי לצבור חוויות וטלטלות שלא היו מביישות אדם זקן. נפש זקנה בגוף צעיר, ברור לי שנולדתי בתקופה ובזמן הלא נכונים.
השקפות על עולם השליטה
בעולם השליטה כבר שנים. התנסתי בקשרים בדסמיים והיו לי מספר שפחות. כמו כן גם היו לי מספר זוגיות ארוכות טווח (כמה שנים), חלקן מונגמיות חלקן לא. חלקן בדסמיות חלקן לא.

אני יודע טוב מאד מה אני מחפש.

מחפש שפחה שגרה באזור, או לפחות עם מוכנות להגיע מספר פעמים בשבוע. התדירות בה אני זקוק לשפחה היא על בסיס סמי יומי. הייתי מעוניין בילדה טובה ושקטה וצייתנית שרק רוצה לרצות את האדון שלה. פחות בעניין של בראטיות על מלא.

מאד מאמין בחינוך לפי צרכי, מאד אוהב להעניש במגוון דרכים יצירתיות. מודה שבשיבארי פחות עסקינן אבל כן אוהב שהתנועה שלך מוגבלת.

מאד בקטע של השפלות וקללות. אוהב מציצות עמוקות וארוכות וגם רימינג. זה מאסט. את צריכה להיות מסורה לעבודה ואני בהחלט מעביד לא פשוט.

אז אם כל מה שכתוב כאן מדבר אלייך, ואת אוהבת בעלי חיים (3 חתולים), העדפה לטבעונית/צמחונית, טיפוס ביתי וממש לא מונוגמי (למרות שקנאה זה לגיטימי) אשמח לקבל ממך הודעה.
גבולות
מונוגמיה, מחטים, דם, צואה.
לא מעוניין בגברים!
תאריך עדכון
31 באוג׳ 2022
תאריך הצטרפות
2 בינו׳ 2017
  שלחי הודעה